bestanden naar de tijdlijn

plagge schreef op 09.10.2013 om 11:59 uur

Ik heb de bestanden van de SD kaart op de harde schijf F; in een map geplaatst.  Daarna heb ik op dezelfde schijf een map gemaakt waarin de gemonteerde film moet komen te staan. Als ik nu via IMPORT van VDL 2014 de scenes op de tijdlijn plaats krijg ik bijgaande melding. 

Wat kan hier aan de hand zijn? 

Reacties

mi-bo schreef op 09.10.2013 om 14:03 uur

Laat MAGIX het werk doen , 

start Uw programma op, sluit camera aan op de PC, dan wordt de Pc als harde schijf gezien, klik op rode knop onder preview, klik dan avchd aan, Uw camera wordt dan gezien en kunt u beelden importeren, en daarna overal plaatsen waar U wilt, zonder problemen.

uiteraard copieren, anders als U de camera ontkoppeld zijn na opstarten van Uw Pc de beelden ook verwijderd.

succes met het mooie MAGIX product.

plagge schreef op 09.10.2013 om 16:17 uur

Dank je wel MoBI, dat is inderdaad een optie. Ik vraag me alleen af hoe een dergelijke melding kan ontstaan. Het programma heeft kennelijk iets ontdekt dat de melding activeert. Maar wat?

plagge schreef op 09.10.2013 om 16:20 uur

Sorry moet natuurlijk Mi-Bo zijn. 

Voormalige gebruiker schreef op 09.10.2013 om 18:38 uur

Hallo Plagge,

Ik lees import. Maar ik denk dat u dit via mediapool moet doen! Navigeer in de mediapool  naar de f:/map. Nu kunt u de filmshots naar de tijdlijn slepen.

Succes,

Rob

Ps

Dat u deze fout melding krijgt is logisch omdat u importeert. Het programma weet niet of het vanaf een interne of externe drager wordt geimporteerd. Na import moet u toch via de mediapool werken en naar de map navigeren waar u ze naar toe heeft geimporteerd.