Bestaat er een hulpsoftware die mijn AVCHD opnames ondersteund tijdens en na de bewerking?

Rowen schreef op 17.10.2011 om 11:02 uur

Hallo,

 

Ik ben op zoek naar een software die AVCHD beelden ondersteund tijdens en na de bewerking van mijn video's, ook met effecten in de video.

Het geval is namelijk dat ik mijn AVCHD beelden wel kan importeren en bewerken, maar hem niet in dezelfde resolutie en kwaliteit kan opslaan.

Hier zijn alleen de opties voor: 'Exporteren naar MPEG 2, MPEG 4, AVI,' enz.

Ook heb ik geprobeerd om sommige video's als ongecomprimeerd te exporteren en op te slaan, maar dan krijg je het geval dat het beeld heel erg gaat schokken en haperen, dus dit leek mij ook niet de juiste optie.

Weet iemand hier een oplossing voor hoe ik mijn AVCHD in nog dezelfde resolutie op kan slaan en bekijken met muziek en effecten erin?

 

Alvast hartelijk dank,

 

Rowen

Reacties

Majoab schreef op 17.10.2011 om 11:25 uur

Goeie morgen Rowen, met welke versie van videodeluxe werk jij?

Groet Majoab

mi-bo schreef op 17.10.2011 om 11:33 uur

Beste Uw verhaal gelezen, als wij avchd//hdd hebben bewerkt  ( 1920; 1080 ) EXPORTEREN WIJ DIT VIA EXPORT Als mpeg 4 wel opletten dat het weg wordt geschreven als 1920;1080 en zetten dit op een harde schijf geen enkel probleem.

succes met het mooie Magix product.

Rowen schreef op 17.10.2011 om 11:48 uur

Hallo mi-bo,

 

Bedankt voor uw reactie, ik zal dit proberen uit te voeren.

Wat ik wel een keer heb meegemaakt is dat wanneer ik een bewerkte HD video wilde exporteren als MPEG 4, hij een melding gaf over een misloop tussen beelden en geluid.

Dus dat de beelden niet meer gelijk zouden kunnen lopen met het geluid en de muziek na het opslaan.

Wat dit inhoud weet ik ook niet precies, misschien heeft u hier ook een antwoord voor?

 

Vriendelijk bedankt!

 

Rowen

Rowen schreef op 17.10.2011 om 11:49 uur

Hallo Majoab,

 

Ik werk met Video Deluxe 16 Plus Download.

Vriendelijke groeten,

 

Rowen

mi-bo schreef op 17.10.2011 om 11:55 uur

Gelukkig heeft u gereageerd op vraag van Majoab welk programma gebruikt U.

heeft U in vdl 16 ook de mpeg4 codec geactiveerd dit moet on line gebeuren.

nog een vraag is de versie die u heeft een classic versie € 70,00 of een plus versie € 99,99

want daar zit misschien het verschil in

gr

Cinecor schreef op 17.10.2011 om 16:42 uur

 Een vraag aan de experts uit het verleden: Kan VdL 16 übrhaupt al wel met AVCHD overweg?

mi-bo schreef op 17.10.2011 om 17:00 uur

 Een vraag aan de experts uit het verleden: Kan VdL 16 übrhaupt al wel met AVCHD overweg?

Beste Cinecor,

 dit weet U net zo goed als dit omschreven is de classic versie was een mogelijkheid met kopen van een codec, maar dan kon Avchd wel ingelezen worden,maar de bewerking was 720: 576.

de Plus versie en Premium versie kunnen wel avchd inladen en bewerken, maar dit moet wel eerst via hulp extra functies worden geactiveerd.

gr

mi-bo

 

Rowen schreef op 22.10.2011 om 11:47 uur

Hallo mi-bo,

Bedankt voor uw reactie, ik zal kijken wat ik kan doen om de functie voor mpeg 4 codec te activeren.

Weet u hier misschien een makkelijke manier voor of weet u hoe ik dit online voor elkaar kan krijgen in vdl?

Ik heb voor Magix Video Deluxe 16 Plus download € 68,87 betaald via Slim.nl.

Ik ga er dus vanuit dat dit de plus versie is en niet de classic versie.

Ik hoop dat ik u hiermee voldoende heb geinformeerd en dat u mij hier misschien mee verder kunt helpen.

Hartelijk dank,

 

Rowen