beeld stottert en blijft herhalen

tomiscool schreef op 31.08.2010 om 20:53 uur

goeden dag

 

ik gebruik magix video deluxe 16 plus en een :

sony dcr-sx30e video camera met intern  en orginele memory stick pro duo van sony

als ik de filmpjes heb geimporteerd (met programma van sony)

dan spelen de filmpjes gewoon goed af in windows media player,

als ik de filmpjes daarna in vdl afspeel stottert het beeld heeeeel erg en word een paar seconden voor het einde van het filmpje word het beeld zwart waarna het vervolgens blijft herhalen van een klein stukje film.

de pc is een windows vista en voldoed  aan de systeemeisen. 

alles is up to date.

het zijn .mpg bestanden

het geluid loop wel gewoon goed door.

 

ik hoop dat iemand snel een oplossing weet alvast bedankt.

Reacties

bobbiaan schreef op 31.08.2010 om 21:07 uur

Beste............,

 

Er is bij je JVC camera een programma geleverd dat je op je PC moet installeren waarna de filmbestanden op je HD worden gecopieerd.  Daarna kan je de bestanden in het Magix programma importeren.

 

Mvg

 

Bobbiaan

bobbiaan schreef op 31.08.2010 om 21:09 uur

Beste...,

 

Sorry, dit antwoord is niet voor u bedoeld.

tomiscool schreef op 04.09.2010 om 13:02 uur

is dit een lastige vraag of geeft niemand antwoord ????

lucky_me schreef op 29.09.2010 om 05:33 uur

wanneer het beeld stottert in video de luxe betekend dit gewoon dat de cpu meer moet rekenen dan hij aankan. de oplossing hiervoor is te vinden in het venster programma instellingen waar je o het tapblad video de resolutie van je preview kan opgeven. Begin te kiezen voor halve resolutie en wanneer dit nog onvoldoende blijkt kies je maar voor kwart resolutie. De beeldkwaliteit in je preview zal erg verlechteren maar het beeld zal veel vlotter worden afgespeeld. De slechte beeldkwaliteit in het previewscherm geeft geen invloed op de uiteindelijke film die in prima kwaliteit op dvd kan worden gebrand.