Ik werk met Magix video deluxe 2017 premium en tot gisteren weinig problemen. Maar gisteren kreeg ik een crash waardoor de film waar ik mee aan het werk was, verdwenen was. Maar tot mijn grote schrik vond ik geen back-up onder 'back-up laden' (onder bestand) maar gelukkig vond ik wel mijn bakfiles in een hele andere map. Dus ik dacht: prima, die open ik en dan sla ik de boel opnieuw op. Maar helaas, als ik de bakfile die ik nodig heb aanklik, start Magix video deluxe 2014 plus op (die ik nog steeds op mijn pc heb staan) maar ook Magix video deluxe 2014 plus kan de bakfile niet openen. Ik krijg dan een foutmelding.
Nu is mijn vraag: waarom staan er onder 'back-up laden' geen enkele back-up die ik gemaakt heb (en ik sla trouw elke 10 minuten mijn bewerking op) en waarom kan ik de bakfiles die ik in een andere map gevonden heb niet openen met Magix video deluxe 2017 premium? Ik kan dit programma ook niet vinden als ik de bakfile met een ander programma wil openen, alleen de Magix video deluxe 2014 plus kan ik selecteren.
Nu zit ik te denken: is het verstandig om Magix video deluxe 2014 plus te verwijderen? Krijg ik dan geen fouten in Magix video deluxe 2017 premium? En kan ik dan misschien de bakfiles openen met Magix video deluxe 2017 premium?
Hopelijk zijn mijn vragen duidelijk en kan iemand mij helpen
Ik werk trouwens op een pc met windows 10
Groetjes, Jetteke