Avatars in Travel Maps - kan ze niet downloaden

Steven-video schreef op 24.09.2024 om 11:28 uur

Ik ben een nieuwe gebruiker van Video de Luxe 2025 Premium en ik heb problemen om extra avatars te laden voor Travel maps. Ik heb al op enkele fora gekeken maar de aanwijzingen die ik daar vind lijken niet te werken bij mij. Ik wil enkele extra avatars laden maar vind niet het Ultimatum Travel Package totaal pakket dat ik zou moeten vinden in Video deluxe 2025. Kan je mij helpen met een link waar ik dat pakket kan aanschaffen en een instructie hoe ik die kan koppelen aan mijn pakket (zowel in Video deluxe 2025 als in Travelmaps)?

Reacties

Bol schreef op 24.09.2024 om 15:23 uur

@Steven-video

Hallo Steven,

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers. 
Op dit forum helpen forumleden elkaar, maar het staat los van Magix Support.

...Ik heb problemen om extra Avatars te laden voor Travel maps....

Over welke extra Avatars hebt u het? U kunt deze via de Magix Shop aankopen. Zie afbeelding


Met vriendelijke groet,

Rob
forum moderator

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Steven-video schreef op 24.09.2024 om 15:37 uur

Bedankt voor jouw reactie. Dat wat jij ziet had ik ook verwacht maar dat zag ik vanochtend niet. Zojuist nog eens gekeken en nu zie ik wel de verschillende pakketten die ik kan kopen. Snap niet hoe het kan maar het lijkt nu opgelost.

Bol schreef op 24.09.2024 om 15:56 uur

@Steven-video

Hallo Steven,

Hiervandaan moet ik het antwoord hierop schuldig blijven. Misschien een Magix Server probleem? Maar goed u kunt nu een van die pakketten aanschaffen.

Succes,

Rob
forum moderator

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-