audiospeler in Magix Webdesigner 6

anniedekker schreef op 14.01.2012 om 23:29 uur

Ik heb een audiospeler ingevoegd in mijn website (Magix Webdesigner 6), werkt goed, maar zodra de site online is en ik dan de muziek tijdelijk wil stopzetten wordt ik gelinkt naar naar de site van Magix en mijn eigen site is dan weg. Het moet toch kunnen dat ik dit uit en aan kan zetten zonder verwijzing naar Magix en zonder dat ik de site opnieuw moet laden. Een link naar Magix kan ik ook zo in de site zetten. Kan mij hier iemand een antwoord op geven, bij voorbaat dank. Annie

Reacties

jarnooo schreef op 15.01.2012 om 21:27 uur

misschien even een link om te kijken wat je precies bedoeld, ik vat hem niet helemaal

anniedekker schreef op 15.01.2012 om 23:54 uur

Hallo Jarno Vasters, de site is pas in het beginstadium. Ik heb net nog online gekeken en nu kan ik helemaal niets meer met de muziek (linkt ook niet meer door naar Magix), zelfs niet aan of uitzetten, en switch ik van de ene pagina naar de andere begint de muziek van voor af aan. Kan dit niet gewoon doorlopen bij het linken naar een andere pagina ?

Hier is de link: www.cosah.com/brambabs

Ik ben benieuwd of je een oplossing hebt.

jarnooo schreef op 16.01.2012 om 14:42 uur

ik hoor alleen muziek maar kan er verder ook niks mee

ik dacht eerst ook dat je websitemaker gebruikte maar jij gebruikt dus het programma webdesiger dus ik kan je helaas niet verder helpen

BeRo schreef op 17.01.2012 om 00:51 uur

[...] nu kan ik helemaal niets meer met de muziek, [...] zelfs niet aan of uitzetten [...]

Dit is geen probleem.
Je hoeft alleen maar om de widget code te wijzigen, dan werkt het.

Wijzig de vermelding "menu = false" naar "menu = true". Dat is alles. (Zie screenshot)

[...] switch ik van de ene pagina naar de andere begint de muziek van voor af aan [...]

Helaas, dit is normaal ...
Maar je kunt omzeilen met een kleine truc.

Met behulp van de Nvigationlsleiste Je opent een nieuw venster, niet een nieuwe pagina, zoals normaal.
Dan is er de homepage op de achtergrond akltiv. En de muziek blijft zonder onderbreking.
Maar dan moet je de speler van de andere sites te verwijderen. Anders hoor je je muziek twee keer.

Sorry voor mijn slechte Nederlands.
Mijn moeder taal is Duits.
De tekst werd vertaald door een computer.

Laatst gewijzigd door BeRo op 17.01.2012, 00:51, in totaal 1 keer gewijzigd.

Auf den Tag genau gehen heute, am 14.08.2021, 10 Jahre online Support für die Community zu Ende.
Ich freue mich auf eine neue, berufliche Herausforderung, die sich gerade ergeben hat. Leider bleibt dann keine Zeit mehr für die Community übrig, aber Ihr seid bei den aktiven Mitgliedern in besten Händen.
Sicher schaue ich auch ab und zu nochmal rein... 🤓

anniedekker schreef op 18.01.2012 om 01:02 uur

Danke BeRo für den Tipp, ich werde es morgen versuchen, wenn es klapt lass ich es dir wissen. Grüsse, Annie