"Audiodecoder wordt geïnitialiseerd" probleem

alwin-hendriks schreef op 01.04.2017 om 16:49 uur

Hallo,

Ik heb Magixx Video deluxe 2016. Wij hebben dit programma nu al een tijdje en het werkt goed. Nu sinds kort loopt het programma vast wanneer wij een video in de tijdlijn willen zetten. Links onder in beeld staat dan: 'Audiodecoder wordt geïnitialiseerd'. Het programma geeft dan aan dat we moeten wachten. Maar er gebeurd helemaal niks. Kortom, wij kunnen het programma niet meer goed gebruiken. Ik heb alle updates al uitgevoerd en ook het hele programma terug gezet naar zijn basisinstellingen, het werkt allemaal niet.

Kan iemand mij helpen?

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 01.04.2017 om 17:54 uur

Hallo Alwin,

Welkom op dit forum.

U heeft het programma al teruggezet naar de basisinstellingen. Het kan zijn dat het videodeluxe.ini bestand beschadigd is. Uit ervaring weet ik, dat wanneer alles teruggezet is naar de basisinstellingen, niet alle persoonlijke instellingen worden verwijderd. Wat u kunt doen is om dit bestand te verwijderen. Bij het opstarten van VDL 2016 wordt het bestand videodeluxe.ini automatisch weer aangemaakt.

Ga naar: C:\gebruikers \ gebruikersnaam \ AppData (verborgen map) \ Roaming \ Magix \ Videodeluxe22_premium \ Videodeluxe.ini

In windows 10 kunt u de verborgen mappen zichtbaar maken door een vinkje te zetten bij verborgen items

Succes,

Rob