Animatie Reisroute werkt niet

lellet schreef op 16.12.2014 om 10:54 uur

De Animatie Reisroutekaart  werkt ook na update 10.0.12.2 nog steeds niet.

De kaart blijft nog steeds draaien als je deze oproept.

Ik heb Magix, Video deluxe 17 Premium HD

onder Windows7 Home Pemium

Ik zou gelukkig zijn als Magix deze zaak eens goed voorlicht hoe te handelen of waaraan dit probleem ligt.

Ik durf zo geen nieuwe aankoop te doen als er zo´n probleem is dat niet opgelost wordt.

Lellet, 

met vriendelijke dank

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 16.12.2014 om 17:06 uur

Beste, begin als eerste eens naar de fabrieksinstellingen te gaan. Daarna via "help" updates installeren en daarna de laatste update van reisroutes installeren. Veelal liggen problemen van welke soort dan ook echt aan de configuratie van de PC ! Een ccleaner kan al wonderen doen en een register opschoner. Vele zijn gratis te downloaden. Bij mij werkt VDL 17 met de reisroute uitstekend! Suc6

lellet schreef op 02.12.2015 om 19:42 uur

Beste allemaal,

Ik heb Magix, Video deluxe 17 Premium HD onder Windows7 Home Pemium.

Een aantal jaren deed de Reisroutekaart bij het niet meer ondankts alle aanwijzingen van zoveel mensen.

Nu met Windows 10 is deze Reisroutekaart weer gaan werken.

Weliswaar moet je zelf de positie aanwijzen, maar met "een gebruiksaanwijzing" werkt het weer.

Dus mensen, probeer het zelf ook .

Groet Lellet

Voormalige gebruiker schreef op 02.12.2015 om 20:48 uur

Hallo Lellet,

Heb je de update voor de Reisroute-animatie (oudere programma's) al gedownload en geinstalleerd?

Ga naar:  https://support2.magix.com/customer/nl/download/update-voor-de-reisroute-animatie-oudere-programmas

Succes,

Rob

lellet schreef op 03.12.2015 om 14:58 uur

Beste Rob,

ik heb het programma gedownloud en geïnstalleerd maar het maakt niks uit.

Als ik de plaatsnaam invul dan verschijnt : Bij de actuele coördinaten kan geen locatie worden gevonden. Bewerk de locatie handmatig".

Dan doe ik dat en dan werkt het wel.

Dus 1.5.3 werkt niet.

Groet Lellet