animatie reisroute kan geen verbinding maken met internet

lwj.hendriks schreef op 07.08.2013 om 23:20 uur

Het luikt mij niet meer om de reisroute animatie te starten. Werkte eerst (na installatie van een patch) wel. Nu de melding: internet verbinding wordt gecontroleerd, vervolgens de melding: Er kon geen verbinding worden gemaakt met internet. Controleer de netwerkkabel. Ja, ik heb alle laatste patches etc. gedownload en geinstalleerd. Magix videodeluxe MX 18 versie 11.0.6.4 en patch_geomodule.exe en reisroute_patch_geomodule.exe Ook verbinding getest met antivirus en firewall (Norton IS 2013) volledig uitgeschakeld. PC draait op WIN 7 64bit. Verder alle updates patches etc. geinstaleerd die met microsoft update binnen te halen zijn. Ook Secunia updater heeft alles op bijgewerkt staan. Uiteraard heeft de pc gewoon internetverbinding, mail komt binnen, surfen lukt ook!

Wie heeft voor mij de oplossing? Alvast super bedankt,

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 08.08.2013 om 11:11 uur

Beste,

Ik gebruik nooit animatie van reisroutes. Ik heb het net opgestart en krijg dezelfde foutmelding als u. Ik zou zeggen waag een mailtje aan Magix.

Ik heb VDL 2013 waar links onder twee linken staan: 1. kaarten 2. gegevens. Deze starten bij mij wel op.

Succes,

Rob

Voormalige gebruiker schreef op 08.08.2013 om 12:11 uur

Bij mij werkt het ook niet meer, al heel lang niet. Ik heb ook nooit NOOIT een behoorlijke oplossing gezien hier op dit forum. Ik heb een PC alleen voor MAGIX MX. Dus het is onbegrijpelijk waarom zoiets ineens niet meer werkt. Daarom heb ook altijd wat moeite met de mededeling SUCCES MET HET MOOIE MAGIX PRODUCT. Want op deze manier is het niet zo mooi. De enige mail die ik zou willen sturen naar Magix is: wanneer komt er nu eindelijk eens vaart in de ontwikkeling naar 64 Bits versie?

CHEETA

MAGIX-Academy schreef op 08.08.2013 om 14:20 uur

@cheetah: de komende versie, uitkomend half september, zal 64 bits ondersteunen

Voormalige gebruiker schreef op 08.08.2013 om 15:26 uur

Aan allen die problemen hebben de reisroute-animatie.Ik heb het volgende uitgevogeld. Start VDL en open de Demo, probeer dan de reisroute en ziedaar dat lukt. Nu gewoon afsluiten en je eigen project starten  en warempel nu werkt het weer. Hopelijk bij u allen ook. Suc6

Cheeta

mi-bo schreef op 08.08.2013 om 15:30 uur

Beste Forum gebruikers,

Reisanimatie heb ik net uitgeprobeerd, en werkt perfect onder Vdl 2013 Plus, Prem.

Ook even met de versie MX uitgeprobeerd in de classic versie zit het niet in en de Prem versie werkt prima.

Ook fijn te lezen via Academy dat er een programma uitkomt met 64 bits ondersteuning

succes.

Voormalige gebruiker schreef op 08.08.2013 om 15:59 uur

Ik heb ook de MX prem. en die deed het dus ook niet meer. En nu dus weer wel met de door mij geadviseerde methode!

CHEETA

Voormalige gebruiker schreef op 08.08.2013 om 16:48 uur

Beste Forum gebruikers,

Reisanimatie heb ik net uitgeprobeerd, en werkt perfect onder Vdl 2013 Plus, Prem.

Ook even met de versie MX uitgeprobeerd in de classic versie zit het niet in en de Prem versie werkt prima.

Ook fijn te lezen via Academy dat er een programma uitkomt met 64 bits ondersteuning

succes.

Beste Mi-Bo,

Gisteravond en vanochtend deed de reisanimatie niet in VDL 2013. Nu doet hij wel weer, zonder dat ik opzoek ben gegaan naar een oplossing. Ik denk dat er ergens een server eruitgelegen heeft en deze weer is hersteld.

Ook ik zie uit naar van de VDL 64bits versie

groetjes

Rob 

lwj.hendriks schreef op 10.08.2013 om 23:37 uur

Bedankt voor de reacties. Het werkt nu weer naar behoren zonder dat ik iets heb gedaan.

Ik heb op 7-8 gedurende de avond meerdere keren geprobeerd, waarschijnlijk heeft inderdaad aan de andere kant van de lijn ergens een server een probleem gehad.

m. vr. groeten, L. Hendriks