analoog

Arca schreef op 17.05.2009 om 20:22 uur
Ik heb alleen de scartkabel en toebehoren die in het pakket Red uw video's zitten besteld, omdat ik al de volledige versie van Videodeluxe plus 2008 heb. Dit n.a.v. een telefoontje naar Magix, heel fijn, zo hoef ik niet nogmaals te betalen voor een programma dat ik al heb!
Maar....na veel gedoe heb ik uiteindelijk de juiste usb driver (2861 device) kunnen installeren, maar hoe krijg ik nu het materiaal wat op de video staat naar m'n pc. Ik start op met het programma Videodeluxe plus 2008 en deze herkent ook de video, maar als ik de band afspeel via de video, zie ik wel dat er iets opgenomen wordt, maar uiteindelijk is het allemaal zwart.
Ik heb niet de tv er op aangesloten, is dit soms wel nodig? Bij de scartkabel ed zat verder geen tekst en uitleg, dus misschien mis ik iets. Ik zie dat er bij andere antwoorden staat: "mpeg2 en dolby surround te activeren via hulp, maar hoe doe ik dat? Graag hoor ik zo spoedig mogelijk wat ik moet doen!

Reacties

bobbiaan schreef op 17.05.2009 om 23:39 uur
Arca,

Heb je het programma VdL 2008 plus na het installeren via internet geregistreerd ? Als je dat hebt gedaan dan wordt er via internet een update op je PC geplaatst, waarna het programma gereed is voor voor volledig gebruik. Verder moet je in het opstart menu, als je wilt gaan inlezen naar de PC aangeven of je met composiet of super VHS signaal gaat werken.

Mvg