Anaglyphenweergave

Reacties

Genster schreef op 23.04.2019 om 23:25 uur

Daar moet ik eens naar kijken Rob, bedankt. Het is nu even te druk, maar ik zal binnenkort wel wat tijd hebben. Handig lijkt het me overigens niet, maar... 😃

Groeten,

René

Bol schreef op 25.04.2019 om 19:11 uur

Hallo René,

Het verdient absoluut geen schoonheidsprijs om de extensie MPO te wijzigen in JPG. Maar dit is, denk ik, de enige oplossing.

Ik ben nog een verder in de materie gedoken en kwam dit tegen. MPO wordt wel als importformat aangegeven. zie afbeelding

Groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 25.04.2019, 19:13, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Genster schreef op 25.04.2019 om 19:15 uur

Ok, bedankt Rob 👍🏻

Kan VDL ook met tif-bestanden overweg?

Groeten,

René

Bol schreef op 25.04.2019 om 19:29 uur

Hallo René,

Ik heb jouw MPO bestand de extensie gewijzigd in TIF en deze kon ik ook op de tijdlijn van VDL plaatsen met een goed resultaat. Ik zou zeggen probeer het uit

Groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Genster schreef op 25.04.2019 om 19:35 uur

Thanks! Ik ga het binnenkort eens proberen. Kijken of ik alle mpo’s in batch om kan zetten naar tif’s en dan aan de slag in VDL 👍🏻

Groeten,

René

Bol schreef op 19.08.2019 om 18:58 uur

Hallo René,

Hoe is het met jou? Heb je nog mooie 3D filmpjes kunnen samenstellen? Ik verneem dat wel van je. Nu het volgende, vandaag heb ik Magix Video Deluxe geüpdatet naar de versie 19.0.1.18. Als de updategarantie van jou nog niet is verlopen, dan kan je de versie 18.0.3.xxx updaten naar VDL 2020. Hierin is het probleem "paars" eindelijk, na ca. 5 maanden, weer in ere hersteld (opgelost). zie afbeeldingen.

Groet,

Rob

3x gewijzigd: wegens toevoeging van afbeeldingen en het verbeteren van storende taalfoutjes.

Laatst gewijzigd door Bol op 19.08.2019, 19:30, in totaal 3 keer gewijzigd.

PC -1-

PC -2-

Genster schreef op 20.08.2019 om 16:56 uur

Dag Rob,

Ik ben bijna terug van een korte vakantie en dan ga ik even kijken. Bedankt.

Ik heb i.v.m. de VDL-problemen eigenlijk bijna niks meer aan stereofotografie gedaan de laatste tijd.

Bol schreef op 20.08.2019 om 18:58 uur

Hi René,

Wanneer je terug bent van je korte vakantie, verneem ik het wel of jij je hobby "stereofotografie" weer kan oppakken.

Groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 20.08.2019, 19:19, in totaal 1 keer gewijzigd.

PC -1-

PC -2-

Genster schreef op 28.08.2019 om 07:57 uur

Dag Rob, het lijkt erop dat het nu inderdaad goed is. Ik heb voorlopig geen tijd om het uitgebreid te testen, maar de foto die hierboven liet zien wordt bij mij nu goed weergegeven. 👍👍👍 Bedankt!!!!!

Kees-Haremaker schreef op 28.08.2019 om 12:56 uur

Hallo Rene inmiddels is de nieuwste versie zie plaatje

Mvg Kees