Als ik een nieuwe bewerkte film brandt dan krijg ik de oude!

marroel schreef op 21.06.2009 om 20:48 uur
Ik heb een gedeelte van een film gemaakt en heb deze in het scherm rechts bovenin 'branden' uitgevoerd. Ik krijg in beeld wel de nieuwe bewerkte film, maar als ik hem opnieuw op dvd wil zetten dan brant hij gewoon de eerste verouderde versie! Hoe kan dit? Het heeft me al 5 dvd gekost.

Reacties

mi-bo schreef op 21.06.2009 om 20:56 uur
beste.als u van een project een gedeelte wilt branden, moet u eerst het gemarkeerde gedeelte exporteren onder avi of magix video,
sluit het programma af start het op en haal via verkenner bij bewerken het nieuwe project binnen op de tijdlijn, enals u het nu gaat branden , brandt u het nieuwe project, succes.
mi-bo schreef op 22.06.2009 om 17:16 uur
ter aanvulling, als u een project heeft en naar uw zin, exporteer dit project als mxv ( met naam uiteraard), als u nu een project wilt branden dan hoef u alleen maar het project opte zoeken in magix verkenner, op de tijdlijn zetten , en branden, nu heeft u elk project al opgeslagen zoals het moet zijn en kunt u naar de tijdlijn de goede projecten binnen halen, lukt het niet helemaal even een mail naar sturen en we helpen u verder via uw eigen mail, gr