De bestanden van mijn camera zijn AHCHD video ( MTS) . de beelden van youtube zijn MP4 video ( mp4).
Ook heb ik er wat foto's ( jpeg - ongeveer 5 a 6 mb per foto welke ik nog wel kan verkleinen) aan het project toe gevoegd. " BIJT DAT NIET "
Alvast dank voor uw uitleg.
Voormalige gebruiker
schreef op 14.11.2013 om 15:31 uur
De bestanden van mijn camera zijn AHCHD video ( MTS) . de beelden van youtube zijn MP4 video ( mp4).
Ook heb ik er wat foto's ( jpeg - ongeveer 5 a 6 mb per foto welke ik nog wel kan verkleinen) aan het project toe gevoegd. " BIJT DAT NIET "
Alvast dank voor uw uitleg.
Beste,
Wanneer u dit op de tijdlijn heeft staan, speelt de film en de fotos goed af? Zo ja, dan moet het bij het branden gewoon goed gaan. Mijn voorkeur gaat uit, om in het brandmenu een ISO bestand, te branden en deze dan via NERO of een gratis brandprogramma op een DVD te branden.
Dag Rob. Dank voor je mail. vraag hoe maak ik in Video de luxe 2014 premium een iso bestand?
Voormalige gebruiker
schreef op 15.11.2013 om 12:46 uur
Hallo,
Ga naar branden.en kies bv. Blu-Ray, daarna kies je 1. brander en "Image recorder" en klik op branden. Nu wordt u om een naam gevraagd en u kunt het eventueel in een ander map neerzetten
Dag Rob. vannacht heeft mijn computer geprobeert om een image bestand te maken, echter het resultaat is een map " private" bestaand uit de volgende map AVCHD en dan naar BDMV en deze laatste map bestaat uit 4 mappen nl. BACKUP, CLIPNF, PLAYLIST en STREAM. in deze laatste map zitten vier bestanden ( MTS ) is dit correct?
Ik had een iso bestand verwacht die ik dan met Nero zou kunnen branden.
Graag weer een reactie waar ik verder mee kan. Alvast dank
Voormalige gebruiker
schreef op 16.11.2013 om 16:26 uur
Beste,
Als u het gedaan heeft zoals ik het beschreven heeft, dan heeft u een vraag gekregen om uw film een naam tegeven. Let even op waar het ISO bestand naartoe wordt weggeschreven. Als het goed is worden er 2x uw film weggeschreven nl:
1) in een map zoals u omschrijft met de mappen strucktuur AVCH met in de streammap de filmbestanden.
2) ergens op de HD van uw computer wordt ook een ISO bestand gemaakt.
U kunt de bestanden met 0000.m2ts ect. gewoon opstarten en bekijken in Windows mediaplayer. Een m2ts file bevat het menustructuur en kan niet worden afgespeeld. Volgens mij is dit altijd het laaste bestand.