Afspelen.

houtlam schreef op 16.11.2013 om 17:30 uur

In de afspeelmodi werkt de weergaveknop niet meer sinds upgrade van de basic- naar de Plus-versie. 

Herstel middels installatie-dvd helpt niet; evenmin nieuwe installatie van Plus. Heb ook een nieuwe invoer van de film uitgeprobeerd: werkt ook niet.

Windows 8. 1 - 64bits

Intel i7 -

Magix Video deLuxe 2014 Plus met update tot 13.0.14

Het geheel draaide tot de upgrade goed.

Heel graag advies;

Wil H. 

Reacties

mi-bo schreef op 19.11.2013 om 15:22 uur

Hoe kunt U een upgrade doen tussen de classic versie en de plus versie, dit is legaal namelijk niet mogelijk. graag een reactie van Uw kant.

gr

houtlam schreef op 19.11.2013 om 16:21 uur

Mi-bo:

Je stelt: "het is legaal namelijk niet mogelijk".

Maar je vraagt wel hoe ik -toch- een upgrade kon doen. Wel nu: Abusievelijk kreeg ik de basic in plaats van de plus-versie in gebruik. Ik heb de producent daarover benaderd omdat er sprake was van een wederzijds misverstand. Het lijkt misschien vreemd, maar ik ontdekte dat pas na enige tijd toen ik bepaalde spec.s nodig had en deze niet aanwezig bleken.

Bij de navraag hierover bleek het legaal mogelijk tegen bijbetaling de duurdere versie alsnog te verkrijgen: ik kreeg de installatieDVD voor Plus daarop toegezonden. Uiteraard is de basicregistratie(codering) tegelijkertijd vervallen (ongeldig geworden).

Grts.

mi-bo schreef op 20.11.2013 om 10:38 uur

Beste houtlam,

dit is een mooi gebaar van MAGIX, ik wist namelijk niet dat het mogelijk was, mijn excuses zoals mijn vraag stelling was,

en veel montage plezier met het mooie MAGIX product