Reacties

mi-bo schreef op 12.09.2012 om 12:49 uur

Beste,

wat dit zou betekenen , hebben wij geen antwoord op.

ga naar bestand, instellingen,programma instellingen terug zetten op standdaardwaarde.

misschien heeft u ergens iets ingedrukt, en dan staat het weer zoals het moet werken

succes.

lucky_me schreef op 13.09.2012 om 01:02 uur

Dag Plagge

Indien je probleem opgelost is met het antwoord van mi-bo hoef je onderstaande handelingen niet te doen natuurlijk. Met onderstaande doe je zowat hetzelfde maar misschien nog iets grondiger.

1* zorg ervoor dat in je verkenner alle bestanden te zien zijn. Open daarvoor je verkenner en in de menubalk druk je op extra en dan op mapopties. kies het tapblad "weergave" en verwijder het eventuele vinkje bij "beveiligde besturingssysteembestanden verbergen(aanbevolen)"

2*  in je verkenner ga je naar

C:\gebruikers\XX-je gebruikersnaam-XX\AppData\Roaming\Magix\video_de_luxe_MX en zoek het bestandje videodeluxe.ini

3*  rechtsklik erop en kies voor "naam wijzigen" en hernoem deze naam in "videodeluxe.ini_oud" .Negeer de waarschuwing die je krijgt dat dit bestand onbruikbaar wordt. Dat is de bedoeling.

4*  start vdl_mx. Tijdens deze opstart wordt door het programma een nieuw bestand "videodeluxe.ini" gemaakt met verse instellingen.

5* indien het resultaat goed is kan je de oude ini file verwijderen in het andere geval kan je hem opnieuw zijn oorspronkelijke naam geven (dan moet je wel de laatst aangemaakte verwijderen, je kan geen 2x dezelfde naam hebben)

6*  plaats eventueel het vinkje terug dat je verwijderde onder "1"

Is je probleem hier mee opgelost?

mvg

Luc

plagge schreef op 13.09.2012 om 09:02 uur

Beste MI-BO en Lucky me, 

Dank je wel voor jullie snelle reactie. Ik zal de komende dagen beide opties gaan uitproberen, maar ik moet eerst de film afmaken. Voordat deze klaar is durf ik niet te experimenteren.     Ik laat het resultaat van de eerste en mogelijk de tweede optie in ieder geval weten.  

plagge schreef op 16.09.2012 om 13:00 uur

De oplossing van MI-BO levert niet het gewenste resultaat op. De andere oplossing heb ik (nog) niet toegepast, en wel om de volgende reden. Het blijkt namelijk dat het een en ander te maken heeft met het specifieke project waar ik mee bezig ben. Als ik een ander project binnenhaal krijg ik deze melding niet. Overigens kan ik mij niet aan de indruk onttrekken dat Magix VDL grote problemen heeft met het verwerken van beelden die opgenomen zijn door twee verschillende camera's nl. Sony en Panasonic. Of dit met de nieuwe versie is opgelost is een nog niet beantwoorde vraag. UIteraard wil ik jullie beiden bedanken voor het meedenken.