Reacties

Bol schreef op 22.03.2019 om 10:25 uur

Hallo Jan,

Start VDL op en druk op " F9 ".

Succes,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Jan-With schreef op 22.03.2019 om 15:32 uur

Hallo Rob

bedankt voor je antwoord. Het werkte niet maar de oplossing was achteraf eenvoudig: bij instellingen de standaardwaarden herstellen.

Bol schreef op 22.03.2019 om 16:20 uur

Hallo Jan,

Het doet mij deugd om te lezen, dat door een programma reset jouw probleem is opgelost. De oplossing, die ik heb aangeven zou in de meest voorkomende gevallen voldoende moeten zijn. Je had het monitorvenster met de afspeelbutton ook terug kunnen zetten met de sneltoetsen Shift+V.

Zoals ik het nu kan beoordelen, is door de stroomuitval van je laptop het Videodeluxe.ini bestand behoorlijk beschadigd geweest en is door een programma reset weer hersteld.

Groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 22.03.2019, 16:21, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-