activeringscode video de luxe 2008

nesfotografie schreef op 19.10.2011 om 11:12 uur

ik heb het programma video de luxe 2008 al een paar jaar en de laatste tijd niet gebruikt. nu wil ik een filmpje branden maar ik moet een activeringscode ophalen. op de betreffende pagina krijg ik het bericht dat mijn programma al geactiveerd is en dat dit niet opnieuw hoeft te gebeuren. toch blijft het programma vragen om een activeringscode en kan ik niet branden. wat doe ik niet goed?

Reacties

wderidder schreef op 20.10.2011 om 18:13 uur

Dit moet je aan de helpdesk vragen,misschien krijg je dan een andere code

nesfotografie schreef op 21.10.2011 om 07:36 uur

Bedankt voor je antwoord. ik heb geprobeerd een contactformulier in te vullen maar omdat het programma al enkele jaren niet meer verkrijgbaar is kunnen ze me niet verder helpen. ik kijk wel even of ik een proefversie van een nieuwere versie kan downloaden.

 

 

kittyw schreef op 30.10.2011 om 20:33 uur

Hallo nesfotografie, Ik zit met hetzelfde probleem en heb nu een trialversie van Video Deluxe MX gedownload maar kan daarin niet een bestand vinden dat ik in de versie van 2008 kan zetten. Jij al een oplossing gevonden?

nesfotografie schreef op 31.10.2011 om 06:32 uur

@ kittyw, nee ook ik had de trialversie van MX gedownload en daarmee heb ik mijn filmpje gebrand. maar ik weet wel vrij zeker dat je het ontbrekende bestand in de versie van 2008 niet in de nieuwere versie zal vinden. Ik denk dat er voor jou dan maar 1 oplossing is en dat is een nieuwere versie kopen, als je tenminste vaker filmpjes wilt branden. in mijn geval ging het alleen op dit ene filmpje aangezien ik bijna nooit de video camera gebruik.