activering Video de Luxe 2008 Plus op nieuwe computer

marinus70 schreef op 15.02.2010 om 15:49 uur
L.S. Hoe kom ik aan de door Magix gevraagde Computercode en Bestelnummer, alsmede ComputerID ?
Ik heb op een nieuw aangeschafte computer (Windows7) geprobeerd het Magix-programma Video Deluxe 2008 Plus te installeren. Dat installeren is gelukt (via comtabiliteitsprogramma van Windows, er wordt kennelijk een soort Windows XP-schil gevormd). Maar als ik een video-film wil gaan bewerken, wordt gevraagd om een activeringscode online te bestellen. Als ik die bestelling uitvoer, krijg ik vervolgens het verzoek om een Computercode en een Bestelnummer in te voeren. Ook kreeg ik een scherm met daarbij de vraag om ComputerID in te vullen.
Ik heb geen idee welke cijfers/nummercombinaties ikin bovengenoemde velden moet invoeren. Wilt u mij verder informeren.

Vriendelijke groet,

M.Meijer,
Zoetermeer.
E-mailadres: m.meijer65@casema.nl

Reacties

RiViS schreef op 16.02.2010 om 15:03 uur
Hallo Marinus,
Ik neem aan dat het programma vanaf je oude computer al bij Magix is geregistreerd.
Klik nu vanaf je nieuwe PC op Hulp en dan op Online registratie. Na inloggen bij Magix komt er een scherm waarin w.s. het serienummer en je andere gegevens al zijn ingevuld (zo nodig even aanvullen). Klik dan op Voltooien.

groet,
Rijk