Hoi Michael, dank voor je snelle reactie. Ik werk met Web Designer MX Premium versie 8. Dat doe ik sinds kort ook al heb ik het al een jaar of 8 in bezit. Tijdgebrek enz. Vandaag heb ik de nieuwste versie aangeschaft Premium 16 met de gratis extra pakketten. Gedownload maar... zeg maar dag met je handje. Ik krijg niets aan de praat hi. Het zou onder Vista moeten werken maar helaas. Het kan ook zijn dat ik eerst de oude versie 8 moet verwijderen van de PC. Als het wel gaat werken dan wil ik 'korte' geluiden plaatsen (midi-sequentie) die ik of 'doorlopend' of 1x kan horen bij het betreden van de site. Mvg. Gil.
Zelf hou ik mijn niet bezig met Websites bouwen. Maar uw oude Web Designer MX Premium versie 8 uit 2012 werkt wel goed op uw Vista systeem. De nieuwste Web Designer MX Premium krijg u niet aan de praat. Kan het zijn, dat u met Vista 32bits werkt. De nieuwste versie werkt alleen maar onder Vista 64bits systeem.
MWD 16 Prem werkt wel onder 32 bits dus ook onder Windows Vista.
Kijk voor de veranderingen tussen MWD versie 8 & 16,
hier een link dat U verder kan helpen, http://www. magixwebdesigner.nl
wat betreft muziek laten spelen, zet mp3 in een pagina met optie automatisch afspelen, ga naar arrangeren,optie verplaats naar achteren, en bij opstarten zal het afspelen.
Allemaal hartelijk dank voor de reacties. MWD 8 werkt prima onder Vista. Ik ga MWD 16 op mijn PC met Windows 10 installeren maar door tijdgebrek kan dat even wat langer duren. Werkt het, dan meldt ik dat nog wel, bedankt nogmaals en suc6, Gil.