Reacties

fverwaal02 schreef op 12.05.2017 om 10:53 uur

Inderdaad wel erg duur

janheijnis schreef op 12.05.2017 om 17:13 uur

Inderdaad wel erg duur

Wel behóórlijk wat effecten erbij, Frans. Deels via Pro X, deels via koppelingen per mail.

fverwaal02 schreef op 13.05.2017 om 13:13 uur

Klop Jan

Ze maken nu reclame met X 9.

Denk dat ik het eind van de maand ook doe werk nu nog met X7

mi-bo schreef op 13.05.2017 om 22:29 uur

Hallo Jan & Frans,

jullie briefings gelezen.

Sinds medio  2016 zijn alle  MAGIX programma’s  zonder nummer aanduiding uitgebracht.

En zal MAGIX elk jaar met een upgrade uitkomen.

Het eerste MAGIX programma is MAGIX Video Pro X  te koop als totaal pakket voor € 399,99 nu met veel extra’s dit betekend het zelfde pakket dat  in maart 2016 is uitgebracht in het Nederlands via online download, inclusief alle download ( verbetering ) update van versie `15.0.0.83 t/m 15.0.4.163.

Geregistreerde gebruikers van MAGIX video Pro X ( 8 ) hebben een mail ontvangen dat er een upgrade  te koop is voor € 199,99, na betaling kunt u via online actualiseren de laatste download ( verbeteringen ) update installeren, inclusief de 3 extra pakketten

Het blauwe Pro X  icoon voor bureaublad zal na upgrade veranderen in paars met een V erin.

@ Frans, voor de nieuwe belanghebbende en geen verwarring zal ontstaan heeft men het MAGIX Video Pro X ( 9 ) genoemd, en voor geregistreerde MAGIX gebruikers is er een paar weken een speciale aanbieding voor € 199,99 i.p.v. € 399,99.

In Uw geval gezien U versie MAGIX Video Pro X 7,en U heeft een brief gekregen met mogelijkheid tot koop van het laatste nieuwe pakket, zal MAGIX Video Pro X ( 9 ) een versie ( 8 ) zijn met veel download ( verbetering ) update, inclusief de nu geldende 3 extra pakketten

De verbeteringen staan in de link zie hieronder

https://www.magix.info/nl/tutorials/na-upgrade-van-pro-x-zal-icoon-veranderen-van-kleur--1190495/

gr

Michael

janheijnis schreef op 13.05.2017 om 22:40 uur

Hallo Michael,

De laatste upgrade heb ik inmiddels eergisteren aangekocht en succesvol geïnstalleerd (op 2 apparaten).

Maar deze melding snap ik niet: "Achteraf na de update kunnen deze plug-ins niet meer worden geïnstalleerd".

Betreft dit de 10 nieuwe effecten in de upgrade? Stel, ik moet een her-installatie doen, kan ik deze dan niet meer installeren..?

mi-bo schreef op 13.05.2017 om 22:51 uur

Hallo Jan,

het is allemaal nog zo vers en nieuw.

De download is in jouw geval weer voor 365 dagen

Als er een download ( verbetering ) update is, download ik deze eerst naar mijn Pc// externe harde schijf en daarna pak ik het uit om te installeren, heb ik een computer probleem, dan staan mijn programma's gesaved.

gr

Michael

janheijnis schreef op 13.05.2017 om 23:01 uur

..wanneer ik n her-installatie moet doen download ik altijd via de download link vanuit mijn Magix account onder "Mijn Producten". Dus vandaar de vraag wanneer ik dat evt in de toekomst moet doen: kunnen die plug ins dan niet meer geïnstalleerd worden..?

Voormalige gebruiker schreef op 13.05.2017 om 23:48 uur

Hallo Jan,

Je doet er goed aan, om bij een herinstallatie eerst naar Magix / mijn account / mijn producten te gaan en daar het installatieprogramma te downloaden en te installeren. Je krijg volgens mij weer de originele versie van het programma zonder enige patches. (versie 15.0.0.56).

Mijn voorlopige advies is, om als er een patch / update uitkomt, te gaan naar: https://support2.magix.com/customer/nl/customer/downloads (inloggen verplicht). Download hiervandaan de laatste Patch voor uw nieuwste programma Pro X (365 dagen). Het versienummer wijzigt ieder keer als er een nieuwe patch / update uit wordt gebracht. Zie afbeelding

Bewaar deze, in chronologische volgorde, op je harde schijf / PC, zodat je deze, daarna ook weer kan herinstalleren. beginnend met het laagste nummer. dus: bv. 15.03.138; 15.0.3.144; 15.0.3.148; 15.0.3.154, 15.0.4.163 etc.

Succes,

Rob

PS Ik heb je reeds eerder, via WeTransfer, de patches 15.0.3.138 en 15.0.3.144 gemaild.

janheijnis schreef op 14.05.2017 om 09:49 uur

..dat snap ik ook niet Rob; moet je ALLE voorgaande patches ook installeren??

Ik ging altijd uit van ENKEL de meest recente, gewoon, via online Actualiseren..?!

Dat is volgens mij de gedachte waar de meesten van uitgaan, denk ik..

Laatst gewijzigd door janheijnis op 14.05.2017, 09:50, in totaal 1 keer gewijzigd.

Asus Z97-P, Core i7-4790K, 16 Gb DDR3 1600, 512 Gb C-SSD, A/V HDD 500 Gb, 7200 rpm/64 mb cache, 2 x 3 TB opslag HDD, nVidia GTX 760TI, BluRay-drive / Panasonic HC X920 / randapparatuur

mi-bo schreef op 14.05.2017 om 09:55 uur

Hallo Jan,

jouw gedachten en opmerking is correct.

gr

Michael

Voormalige gebruiker schreef op 14.05.2017 om 10:12 uur

Hallo Jan,

Ik ben met Magix in conclaaf. Volgens mij zijn er nog veel onduidelijkheden. Magix spreek zichzelf op het gebied van updaten tegen. Zolang je deze zin ergens leest: "Achteraf na de update kunnen deze plug-ins niet meer worden geïnstalleerd". Zou ik het zekere voor het onzekere nemen en zo handelen zoals ik beschrijft. Als ik van Magix Duitsland het antwoord hierop heb gekregen, zal ik je dit laten weten. Volgens mij zijn alle Patches, zelfstandige updates, net als bij Windows 10 en Microsoft Office 365.

Rob

janheijnis schreef op 14.05.2017 om 11:12 uur

Oke.. Maar in geval zoals jij het benoemd Rob, zou Magix ALLE patches benaderbaar moeten houden voor haar software gebruikers.. En dat zijn ze niet.

Met andere woorden: ik heb afgelopen week versie 0.56 gedownload/geïnstalleerd, vervolgens patch .144 + .154 geïnstalleerd + upgrade .163 geïnstalleerd..

..dan zou het programma nu niet correct moeten werken ivm. de andere, niet ge-ïnstalleerde patches..?

Het lijkt mij niet logisch.. Ook al omdat online Actualiseren de juiste weg naar de meest recente versie zou moeten zijn.

Laatst gewijzigd door janheijnis op 14.05.2017, 11:17, in totaal 1 keer gewijzigd.

Asus Z97-P, Core i7-4790K, 16 Gb DDR3 1600, 512 Gb C-SSD, A/V HDD 500 Gb, 7200 rpm/64 mb cache, 2 x 3 TB opslag HDD, nVidia GTX 760TI, BluRay-drive / Panasonic HC X920 / randapparatuur

Voormalige gebruiker schreef op 14.05.2017 om 11:54 uur

Hallo Jan,

Dat is nu juist het probleem, dat ik aan Magix Duitsland voor heb gelegd. Volgens mij is het zo, dat wanneer je het programma nooit de-installeert en de laatste patch / update Pro X (365) hebt geïnstalleerd, alleen de wijzigingen doorvoert, die in deze patch / update wordt vermeld. BV.

Daarom mijn advies, om alle updates te bewaren, zo als ik reeds heb beschreven.

Door jou eerdere vraag, omtrent herinstallatie, ben ik tot deze uitspraak gekomen. Zelf mis ik nu ook verschillende patches / updates.

Ik ben net als jij benieuwd, hoe Magix hiermee omgaat.

Groet,

Rob

janheijnis schreef op 14.05.2017 om 12:35 uur

Ik snap je. Heb je gevraagd of eerdere patches niet genoemd maar wél ingebakken zitten in 'n meest recente patch?

Ik vermoed dat dit het geval is; je kan het nl. zien aan de bestandsgrootte wanneer je de patches in juiste volgorde hebt staan; bestandsgrootte loopt bij iedere patch iets op.

Laatst gewijzigd door janheijnis op 14.05.2017, 12:42, in totaal 1 keer gewijzigd.

Voormalige gebruiker schreef op 14.05.2017 om 13:13 uur

Hallo Jan,

Natuurlijk heb ik de vraag gesteld of alle eerdere patches, in meest recente patch verwerkt zijn. Daar heb ik nog geen goed antwoord op gekregen. Dat iedere keer de bestandsgrootte oploopt is voor mij nog geen goede verklaring. Ik wacht rustig af op het antwoord van Magix. Maar het is aan jou of je mijn advies wilt opvolgen of niet.

Groet,

Rob

janheijnis schreef op 14.05.2017 om 13:23 uur

Dit zijn de patches die ik heb, daar moeten we het dan maar mee doen.

Voormalige gebruiker schreef op 14.05.2017 om 13:30 uur

Hallo Jan,

Ik sluit, voorlopig deze discussie, zolang ik nog geen antwoorden van Magix heb gekregen. Ik kan je pas weer goed informeren als ik meer weet. Voorlopig zou ik zeker nog niets doen, als je Pro X (365) geen problemen geeft.

Groet,

Rob