AB overgangen snelkeuze knop weg

Rutger-deBeer schreef op 23.06.2019 om 11:56 uur

Normaal gesproken zit er aan zowel begin als einde van de videospoor een AB knop, waarmee je snel de keuze kunt maken om fade in toe te passen of een andere overgangsjabloom te kiezen. Bij mij is deze knop verdwenen. Ook de bolltjes die ook aan het begin en einde van een videostuk zitten zijn weg. Hoe krijg ik deze weer terug?

Reacties

mi-bo schreef op 23.06.2019 om 12:14 uur

@Rutger-deBeer

Beste ,

vermoedelijk heeft U maar 1 spoor als U met de rechtermuis op het spoor klik gaat een scherm open, dan optie

audio functies,{ Ctrl + H ) video/ audio op aparte sporen, dan staat op spoor 1 beeld, en op spoor 2 geluid, en dan gaat het wel.

Sc6

Michael

mi-bo schreef op 23.06.2019 om 12:18 uur

@Rutger-deBeer

Beste,

als deze boven omschreven optie niet helpt dan bestand, instellingen, instellingen terugzetten naar standaardwaarde

Sc6

Michael

Rutger-deBeer schreef op 23.06.2019 om 12:19 uur

Had ik al geprobeerd. Dat lukte ook niet. Maar opeens bedacht om meer inte zoomen zowel verticaal als horizontaal. Nu staan ze er weer wel bij! Bedankt!

mi-bo schreef op 23.06.2019 om 12:42 uur

@Rutger-deBeer

Beste Rutger,

goed te lezen dat U weer verder kunt met Uw hobby video monteren met het mooie MAGIX Product.

Sc6

Michael

Rutger-deBeer schreef op 23.06.2019 om 12:53 uur

Soms kan de oplossing zo simpel zijn!

mi-bo schreef op 23.06.2019 om 12:59 uur

@Rutger-deBeer

Beste Rutger,

Wij weten als Freaken op het Forum nooit wat de vraagsteller precies heeft gedaan.

Vaak zijn het voorstellen, en dan komt de vraagsteller meestal met meer info, of heeft zelf een suggestie.

maar U heeft het probleem zelf opgelost en het op het Forum gezet,

dank hier voor .

Met vriendelijke Groet

Michael

wijziging i.v.m meer info