Ik wil een caption (ondertiteling) in Magix video maar ik kan de lengte van de caption niet aanpassen. De blok wordt niet langer als ik deze probeer te verlengen.
Ik had je 2 vragen gesteld, op één er van heb ik een gedeeltelijk antwoord gekregen. Lees aub mijn vragen even goed door en neem de moeite ze te beantwoorden. Zonder dat kan ik je niet helpen. Ik heb geen zin om alle versies van VdL na te lopen en daarin dan ook nog eens alle heefdstukken met titels, of hebben we hert daar nietr over? Het woord caption zegt mij niets.
Sorry het gaat om video pro x5. De captions die ik bedoel zaten bij de gratis downloads. Na installatie krijg ik dan rechts van het programma onder de tabblad "titles" de opties met Captions.
Dank voor je aanvulling Marcus, nu begrijp ik Caption beter, want het gaat blijkbaar om Pro X5, dat is Engelstalig. Dit progr heb ik niet dus kan ik je nu even niet verder helpen, hopelijk is er iemand anders.
Tip: geef bij volgende gelegenheid meteen duidelijk aan om welk progr het gaat en welke versie, des te sneller en accurater krijg je hier antwoord!
Even een update omtrent de caption. Ik zou nog graag willen weten wat de beste manier is om een caption aan te passen (is een of andere mxv bestand) maar wat ik ondertussen heb gedaan is de stukken eruit te knippen/slicen van de caption en dat meerdere keren achter elkaar te plakken. Is wellicht niet de meest efficiente / nette methode maar het heeft wel gewerkt.