3d titels werken niet

hjmgvb schreef op 13.04.2015 om 21:02 uur

krijg de volgende mededeling

C:ProgramData\magixvideodelux21-plus\2936 mislukt

dat laatste 2936 is anders als ik een andere titel aanklik

Ik gebruik dus mvdl 2015 plus heb deze op de D schijf gezet omdat de C schijf een SSd is en een lage capaciteit heeft en het programma niet in zijn geheel hierop kan zetten.

Kan ik het pad in het programma niet laten verwijzen naar de D schijf

Weet iemand hier een antwoord op

groeten

Reacties

mi-bo schreef op 14.04.2015 om 12:11 uur

beste,

dit kunt u doen door de Y toets te gebruiken, dan map en hier kunt u de verwijzingen veranderen,

gr

Michael

Voormalige gebruiker schreef op 14.04.2015 om 12:43 uur

Beste,

Volgens mij kan je deze verborgenmap niet wijzigen in Programma-instellingen / map . Dit wordt tijdens het installeren automatisch aangemaakt. Hierin staat 4 bestanden, te weten: .H0; crm.dat; installation.ini en Videodeluxe.ini. De foutmelding komt waarschijnelijk, doordat een van deze bestanden is beschadigd. Wat je zou kunnen doen is:

1. ga naar: Bestand  / instellingen / programma instellingen op standaardwaarde zetten

2. Een windows herstelpunt terugzetten. (neem een datum toen alles nog goed werkte)

3. Deinstalleer VDL2015 en installeer het opnieuw.

Succes,

Rob    

hjmgvb schreef op 20.04.2015 om 20:45 uur

helaas dit werkt niet

RiViS schreef op 21.04.2015 om 11:22 uur

Hallo hjm,

Ik regaeer hier op de zelfde vraag die je op het Forum gesteld hebt (en die door mij daarom is gesloten ter voorkoming van verwarring).

Je voegde daar nog toe: 

Overig heb ik het ook geprobeeert div. hiervan en toen op de C schijf ( SSD ) maar kreeg toen ook de volgende mededeling

C:\ProgramData\magixvideodelux21-plus\2936 de laatste cijfers soms anders dit ligt eraan welke titel ik heb aangeklikt. Na deze mededeling zit mijn programma geheel vast.

Ik heb ook vdl2014 em vdlMx bij deze werkt het wel   (einde citaat)

Ik heb nu een paar vragen:

1) Heb je gekeken (Windows Verkenner) of de file C:\ProgramData\magixvideodelux21-plus\2936 daadwerkelijk wel/niet aanwezig is op die plek? (by the way: vdl21 is ws een typefout?)

2) Heb je de suggesties van Rob alle 3 uitgevoerd?

3) Heb je de download versie of de dvd versie?

groet,

Rijk

hjmgvb schreef op 21.04.2015 om 19:00 uur

Hallo hjm,

Ik regaeer hier op de zelfde vraag die je op het Forum gesteld hebt (en die door mij daarom is gesloten ter voorkoming van verwarring).

Je voegde daar nog toe: 

Overig heb ik het ook geprobeeert div. hiervan en toen op de C schijf ( SSD ) maar kreeg toen ook de volgende mededeling

C:\ProgramData\magixvideodelux21-plus\2936 de laatste cijfers soms anders dit ligt eraan welke titel ik heb aangeklikt. Na deze mededeling zit mijn programma geheel vast.

Ik heb ook vdl2014 em vdlMx bij deze werkt het wel   (einde citaat)

Ik heb nu een paar vragen:

1) Heb je gekeken (Windows Verkenner) of de file C:\ProgramData\magixvideodelux21-plus\2936 daadwerkelijk wel/niet aanwezig is op die plek? (by the way: vdl21 is ws een typefout?)

2) Heb je de suggesties van Rob alle 3 uitgevoerd?

3) Heb je de download versie of de dvd versie?

groet,

Rijk

op C staat niet deze map omdat ik alles op D heb geinstaleerd hier staat wel de map ProgramData\Magix\video delux 2015 plus\ dan nog vele andere mappen oa. \titels\Xara3D\ met weer 3 mappen animated, Lighting,plain

Maar de verwijzing in mvdl 2015 plus komt de verwijzing bij aanklikken  openen 'C:\ProgramData\Magix|videodelux21_plus\3368'is mislukt ( videodelux21_plus ) is geen tik fout ik denk dat er een fout in het programma op dvd zit ik heb geen download versie maar een dvd

in afwachting groetjes

Voormalige gebruiker schreef op 22.04.2015 om 10:26 uur

Hallo hjm,

Rijk, hebt u gevraagd of u mijn 3 genoemde adviezen nog hebt opgevolgd. U hebt hier geen antwoord opgeven. Als u wilt dat wij u verder helpen, gaarne hierop antwoorden. Ik zou trachten u vraag te beantwoorden. De voorbeelden die ik laat zien zijn uit VDL2015 premium. Het woord PREMIUM moet u vervangen door PLUS.

Volgens mij wordt VDL2015 plus automatisch geinstalleerd op uw op uw opstartschijf (SSD). U kunt wel via de programma-instelling verschillende mappen aanpassen. zie  afbeelding.

De map ProgramData\Magix\video delux 2015 plus bestaat weldegelijk, hierin staan de bestanden die ik reeds heb vermeld. zie afbeeldingen

In de verborgen map. c:/gebruikers/naam gebruiker/AppData/Roaming/magix staat de map "video delux 2015 plus" ook weer. zie afbeelding

Mijn advies is daarom ook deinstalleer het programma en installeer het opnieuw. U heeft waarschijnlijk tijdens het verplaatsen van mappen fouten gemaakt. Dit kunnen wij als forumleden niet zien en bepalen.

Succes,

Rob

hjmgvb schreef op 22.04.2015 om 18:10 uur

heb alle sugestie,s uitgeprobeert werkt geen een van alle. Het merkwaardige is als ik een titel aanklik krijg ik de volgende mededeling.

openen 'C:\ProgramData\Magix\videodelux21_plus\3368 "is mislukt

videdelux21_plus  map is er niet zowel op C als D 

wel de map video delux 2015 plus

De fout zit hem denk ik dat de map ( videdelux21_plus ) die  21_plus vindt ik merkwaardig.

Voormalige gebruiker schreef op 23.04.2015 om 15:57 uur

Beste hjm,

Wanneer deze mappen niet aanwezig zijn, dan werkt VDL niet naar behoren. U schrijft dat u VDL opnieuw hebt geinstalleerd. Als u dit volgens de procedure heeft gedaan, dan worden deze 2 mappen aangemaakt. Hebt u ook de extra programma's via hulp geinstalleerd. Waarom vindt u 21_plus merkwaardig. Deze mappen zijn bedacht door de programma makers, niet voor de gebruiker. Even voor de duidelijkheid dit is forum voor en door gebruikers. Al je een legale versie heeft dan kan je u vraag stellen aan MAGIX support.

Mijn advies is toch nog steeds. Verwijder alles met betrekking tot VLD 2015 plus. En installeer VDL 2015 plus opnieuw.

Succes,

Rob

hjmgvb schreef op 23.04.2015 om 22:29 uur

eindelijk opgelost heb de computer helemaal teruggezet op fabriek instellingen toen magix videi delux 2015 opnieuw geinstaleerd.

Het probleem met de 3d titels werkt nu