3D titels

anna-dewilde schreef op 08.04.2013 om 18:14 uur

Ik werk met Video deluxe MX  pemium special editie, als ik een titel in 3D wil maken gaat dat via Magix 3D maker, maar dat programma is in het Engels, ik heb ook Magix 3D maker 7 op de pc staan, kan ik ergens in Magix aanduiden dat de titels gemaakt moeten worden in de Nederlandstalige 3D maker?

Bedankt en groetjes

Anna1945

Reacties

RiViS schreef op 08.04.2013 om 19:10 uur

Hallo Anna,

Volgens mij kun je  3D maker 7 gewoon opstarten naast VdL MX en dan via de Windows taakbalk schakelen tussen die twee. De titel vanuit 3D maker kun je exporteren naar je harde schijf, bij voorbeeld als .avi film, en dan in VdL MX vanuit de Mediapool naar de tijdlijn slepen. Of is dit niet wat je bedoelt?

groet,

Rijk

anna-dewilde schreef op 09.04.2013 om 14:12 uur

Bedankt RiViS, zo kan het ook, maar ik zou liever direkt in het programma werken is minder omslachtig vind ik, ik begrijp niet dat bij een Nederlands talig programma van Magix het titel programma in het Engels werkt, zeker als het zelfde programma (3D maker) wel in het Nederlands verkrijgbaar is. Ik werkte vroeger met Vdl 17, daar werkte de 3D titels niet en daarom heb ik toen 3D maker7 gekocht en dat werkte toen wel vanuit Vdl17, met MX blijkbaar enkel in het Engels

Groetjes

Anna1945