3D titel werkt niet

Reacties

Philip.horemans schreef op 17.01.2015 om 14:38 uur

Rob,

Met ccleaner laat ik hem om de 3 dagen alles opschonen.Dus daar kan het normaal niet aan liggen.

Mvrgr,

Philip

Voormalige gebruiker schreef op 17.01.2015 om 15:10 uur

Philip,

Wat mij opvalt is de groene randen om de afbeeldingen. Ik heb deze nog nooit gezien bij mij. Plaats jij die?

Rob

Philip.horemans schreef op 17.01.2015 om 19:21 uur

Rob,

Neen, die staan er zo op, ik doe daar niets aan. Ik gebruik alleen het knipprogramma van windows om een screenshot te kunnen maken.

Philip

Philip.horemans schreef op 20.01.2015 om 11:20 uur

Ik heb het eindelijk kunnen oplossen. Het probleem zat hem in de opname instellingen. Mijn camera stond standaard ingesteld op 1440x1080 px. Dus de beelden die ik inlaadde in Magix waren ook zo .

Blijkbaar staan de 3D geanimeerde titels ingesteld op 1920x1080px (Full HD) en bijgevolg wilde dit wel lukken bij het renderen maar niet bij het opslaan (of branden). In onderstaand kader zie je de 3D titel met de selectiekader (met oranje puntjes)

Door nu deze oranje puntjes (selectiekader) wat naar binnen te trekken binnen de grenzen van die 1440 x 1080 px , zie onderstaande kader, 

was heel mijn probleem opgelost en kan ik nu wel met 3D geanimeerde titels bewerken, ook bij 't branden!

Alvast bedankt iedereen voor het  meedenken.

Ondertussen heb ik gevonden bij mijn camera hoe ik deze toch in Full hd (1920X1080 px) kan laten filmen.

Groetjes Philip

Voormalige gebruiker schreef op 20.01.2015 om 12:02 uur

Hallo Philip,

Fijn om te horen, dat het met de oplossing die je hebt gevonden, je probleem is opgelost.

Zelf heb ik een test gedaan met een opnames van 1440x1080px en de ook met dezelfde 3D animatie voorzien. Bij mij gaat alles goed, zowel zonder renderen, met rendering en uitvoer naar Mpeg-4.

gr.

Rob  

jbkalk schreef op 29.04.2015 om 19:14 uur

hoi philip en rob,

ik heb inderdaad het zelfde probleem en begrijp niet helemaal hoe jullie dit opgelost hebben.

zouden jullie het nog maals duidelijk willen uitleggen waar aan het zou kunnen liggen.

zelf heb ik geen proxy, ik weet niet precies wat het is maar daar kan het dus niet aan liggen

graag antwoorden

gr.

job

Philip.horemans schreef op 03.05.2015 om 07:30 uur

Job,

Beter dan in het kader hieronder "bij het anwoord van 20.01.2015 (11u20)" kan ik het niet uitleggen als je op die foto's klikt vergroten ze een beetje, en kan je beter zien wat er gebeurd. Gewoon het selectiekader met de oranje stipjes een beetje naar binnen toe verslepen met de muis.

Ondanks dit hulpmiddel, verklein je natuurlijk wel uw tekst, en ik film nu sinds kort zelf wél in Full HD (1920x1080px), en zelfs dan moet ik nog steeds dit selektiekader steeds een beetje verkleinen. Gek dat er mensen zijn zoals Rob waarbij het dan toch lijkt te lukken zonder dat hij dit kadertje moet verslepen.

Mvrgr, Philip

jbkalk schreef op 12.05.2015 om 19:21 uur

ik begrijp het probleem al inderdaad en het werkt prima bij mij nu.

bedankt voor je hulp Philip!

gr, job

Voormalige gebruiker schreef op 12.05.2015 om 21:37 uur

Hallo Job en Philip,

Misschien ligt het aan de Videokaarten. Mijn videokaart is een NVidia GeForce GTX 460. Nogmaals bij mij werkt het normaal. Zonder aanpassingen.

Gr.

Rob

Philip.horemans schreef op 16.05.2015 om 15:48 uur

Rob, 

Ik heb een Nividia GeForce 840 M. (zie vorige antwoorden op pagina 3). Ik moet echter nog steeds manueel de kadertjes aanpassen. Ik weet nog steeds niet waaraan het kan liggen.

Groetjes Philip