16 video de luxe downloadversie met foutmeldingen

fofies schreef op 17.09.2010 om 19:20 uur

na wekenlang foutmeldingen over geheugen en interne fout problemen  met gekochte  versie red uw video 7 heb ik de probeerversie video de luxe 16 gedownload. ik moet op 3 oktober de film klaar hebben en voor 15 personen een kopie maken.

prachtig programma...weer uren gewerkt om de filmpjes erop te zetten, muziekje eronder...overgangen etcetc. maarrrrrrrrrrrr tijdens het branden een gezellig foutmelding

fout in module dvd maker dll. laadadres 0x0eeb0000 op adres 0x0f0a0554 uitzondering oxc 0000005 "acess violaton.

al eerder tijdens het aanmaken van de film kreeg een andere melding

fout in module laadadres 0x00400000 op adres 0x00aceoe6, uitzondering 0x0000005 acess violation.

op welk moment ik deze melding kreeg weet ik niet meer exact.

uiteindelijk kreeg ik ook een melding over geheugen tekort en interne fout etc.etc.

ik heb tot voor kort tientallen oude videobanden gedigitaliseerd, zonder problemen en nu deze bijzonder frustrerende problemen.

 

wie weet raad ?

 

toch maar weer naar pinnacle terug?

 

toos radeloos

Reacties

bobbiaan schreef op 17.09.2010 om 21:10 uur

Hallo Toos,

 

Even voor mijn beeldvorming, je hebt Red uw Video 7 ( een inmidddels twee jaar geleden uitgebracht programma) gekocht maar nog niet één keer iets bruikbaars daar mee geproduceerd.

 

Dan download je een probeer programma Vdl 16 waar niet alle mogelijkheden die het programma bezit in zit en wat wil je daar nu mee doen?? Video bewerken vanaf camera en dan welk type? of ideobanden van af een video recorder.

 

 

Mvg

 

Bobbiaan