Reacties

lucky_me schreef op 05.11.2014 om 12:32 uur

Dag Plagge

heb je het hier over een dvd die je zelf maakte of over een dvd die je kocht? gekochte dvd 's zijn meestal beveiligd tegen kopiëren. Volgens mij kan je niet beschermde dvd's gewoon in windows kopiëren.

Groet

Luc

plagge schreef op 05.11.2014 om 12:42 uur

Hallo Lyc, 

Het is inderdaad een eigen gemaakte DVD.  Er zijn ook wel (gratis) dvd brandprogramma's maar ik vind het raar dat ik dat moet gebruiken. tenslotte heb ik een progrmma bij  een geronomeerd bedrijf als Magix gekocht en zij bieden die mogelijkheid aan.  Het zou mij dan de eer te na zijn als ik klanten moest doorverwijzen naar andere porgramma's. Toch? 

RiViS schreef op 05.11.2014 om 14:59 uur

Hallo Plagge,

Bij mij lijkt het te werken, al ben ik gestopt toen om de tweede dvd werd gevraagd, waarop dus gebrand moet worden. De dvd inlezen ging zonder probleem. In welke fase stopt bij jou het proces?

Ik heb het uitgevoerd vanuit het werkveld Bewerken, via Bestand/ cd-dvd branden/ direct kopiëren/ keuze: Kopie.. Dan wordt het brandvenster van SpeedbeurnR geopend.

groet,

Rijk

plagge schreef op 05.11.2014 om 15:20 uur

Hallo Rijk, 

Ik krijg de dvd ook prima ingelezen maar dan wordt deze niet uitgeworpen en blijft maar draaien. Dit ondanks het feit dat hij aangeeft dat de dvd goed is gecopieerd. Na de lade met een paperclip te hebben geopend en een te branden dvd ingelegd te hebben krijg ik de melding: geen DVD in apparaat of zoiets. 

RiViS schreef op 05.11.2014 om 15:50 uur

ok, ik heb het proces even voortgezet met een dvd-rw, die werd succesvol gebrand, verwisselen van schijfje ging probleemloos (VdL2015 premium). Dus ik ben bang dat ik je niet verder kan helpen, behalve misschien een paar suggesties/vragen:

welke windows versie heb je? ( Ik heb win 7)

Kan er nog wat met brandroutines gedaan worden? Download via Magix support.

groet,

Rijk

plagge schreef op 05.11.2014 om 16:10 uur

Hallo Rijk, Ik heb ook windows 7 . Ik zal eens kijken bij support. Bedankt voor de tip. 

plagge schreef op 04.12.2014 om 17:09 uur

Het probleem is inmiddels opgelost dankzij de technmische service van Magix. De heer Smalsteeg heeft mij bijgaande link doorgestuurd en na installatie werkte het copieren 1:1. 

Er moet wel bij verteld worden dat het hier een betaversie betreft dus waarschijnlijk niet bij iedereen werkt. Maar goed het lijkt mij het proberen waard.  Dit is de link: https://extern.magix.com/pdl/download?id=cfqzrs5zl6dwx9ae4jmhmm54r&Password=VZcZJVWe

Succes!