Hej.
Jeg er tilbage med et spørgsmål, men jeg lærer en masse ved at få dine gode svar så du får nok fred for mig på et tidspunkt. To ting denne gang: når jeg justerer lydniveauet på et spor kan jeg få et "håndtag" frem til at justerer med i det spor jeg vil ændre lydniveauet på (det bliver highlighted med blå farve). "Håndtaget" ligner to trekanter med en bjælke imellem. Men det underlige er, at funktionen med "Håndtaget" kun dukker op når det aktuelle spor befinder sig et sted hvor der er et ledigt spor nedenunder.??? f. eks. spor 1 er fotos spor 2 musik spor 3 lydeffekter spor 4 speak, og for at kunne justerer level på skal der et ledigt spor nedenunder det spor man vil justerer på. I dette tilfælde er det blå spor speak, og der skal altså være luft/ledigt spor nedenunder for at jeg kan få justeringshåndtaget frem. Næste spørgsmål: ved redigering vil jeg gerne kunne mute (afbryde medhør) på musiksporet for uforstyret at lytte til speaksporet. Med det omtalte højttalersymbol i manualen der skal trykkes på for at mute, kan jeg ikke finde på skærmen/Photostory .
gode hilsner
Knud
Danmark