Zwarte balken Onder en boven bij sceneoverzichten

hans45 schreef op 12.01.2021 om 09:55 uur

Ls. Ik werk al jaren met veel plezier met Videode luxe MX /Serienummer P2-serienummer verwijderd i.v.m evt misbruik van 1998

Na een film te hebben geimporteerd voor bewerking krijg ik balken boven en onder scene overzichten. Ik heb de handleiding nagelezen maar kan niet terug vinden hoe ik dit kan veranderen.Wie bied hulp ? In de programma monitor staan er geen balken maar wel in de scene gedeeltes.

Reacties

Bol schreef op 12.01.2021 om 10:10 uur

Hallo Hans,

Is dit alleen in previewscherm zichtbaar? Als dat zo is druk eens op F9

Succes, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

hans45 schreef op 12.01.2021 om 10:13 uur

Goede morgen Rob.

Jazeker dit heb ik al diverse malen gedaan maar zonder resultaat

mi-bo schreef op 12.01.2021 om 10:31 uur

@hans45

Beste Hans,

MAGIX vdl MX is van 2012.

Is het een 4:3 project die U als 16:9 importeer per ongeluk.

de instellingen staan dan niet goed bij de vraag wat wilt U doen

Sc6

M.vr.gr

Michael

hans45 schreef op 12.01.2021 om 10:36 uur

Goede morgen Rob.

Jazeker dit heb ik al diverse malen gedaan maar zonder resultaat

hans45 schreef op 12.01.2021 om 10:39 uur

bedankt voor het bericht maar zou je wat specifieker kunnen zijn . Wat en hoe ! Waarschijnlijk is dit wel het geval geweest.Hoe kan ik dit herstellen cq veranderen.

mi-bo schreef op 12.01.2021 om 10:52 uur

@hans45

Beste Hans,

Het begin in MAGIX vdl is het belangrijkste.

Nieuw project aanmaken ( Ctrl +N )

dan gaat dit scherm open klik dan op opties en,

gaat dit scherm open hier kunnen de juiste instellingen worden aangegeven.

Zijn de instellingen verkeerd , kan zijn dat het project ook verkeerd wordt ingeladen

Sc6

M.vr.gr

Michael