Reacties

mi-bo schreef op 11.06.2019 om 18:19 uur

 

@Voormalige gebruiker

Beste Cirillio,

Welkom op MAGIX Multimedia Forum,

Als U gewone VHS bandjes heeft gebruikt voor de opname kan U het niet Als S-VHS importeren.

Als het niet als S-VHS is opgenomen heeft U gewoon kleur.( rood - geel-wit aansluiting )

Sc6

Michael

Bol schreef op 11.06.2019 om 18:41 uur

Hallo Cirillio,

Persoonlijk kan ik u niet meer van een goed antwoord voorzien, daar ik al zeker 10 jaar geen VHS banden gedigitaliseerd heb. Ik zou zeggen lees dit eens: https://computertotaal.nl/artikelen/apps-software/videotapes-vereeuwigen-met-red-uw-videos/?API_COOKIE_REDIRECTED=True Vooral het onderstreepte.

Succes,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 11.06.2019 om 19:20 uur

@Voormalige gebruiker

Beste Cirillio,

Ik digitaliseer nog regelmatig,

Vhs, -S-Vhs , H8, Hi8, en Betamax banden, werken allemaal met ( onder ) MAGIX RUV 9

Als U een VHS videorecorder heeft kunt U geen S-VHS banden afspelen.( dan is dit zwart- wit )

dit geldt ook voor een videocamera ( VHS + S-VHS )

Met een S-VHS recorder heeft kunt U wel Vhs + S-Vhs banden via RUV digitaliseren ( altijd in kleur )

heeft U een Sony Camera dan is dit het zelfde H8( gewone camera ) en Hi8 ( Hi8 Camera ) bandjes

Sc6

Michael

wijziging aangebracht i.v.m foutief woord

Voormalige gebruiker schreef op 11.06.2019 om 19:55 uur

iedereen bedakt voor de info, ik dacht al dat er iets mis was met de usb omvormer.😀

mi-bo schreef op 11.06.2019 om 20:14 uur

@Voormalige gebruiker

Beste Cirillio.

Dank voor Uw Feedback.

Veel montage plezier met het digitaliseren van Uw dierbare beelden met het mooie MAGIX RUV 9 Pakket,

Sc6

Michael

Bol schreef op 11.06.2019 om 20:23 uur

Hallo Cirillio,

Waar ik als forumlid benieuwd naar ben is, of u nu wel kan digitaliseren en hoe u het doet! U zou andere forumleden, met eenzelfde probleem als u, enorm kunnen helpen met een goede omschrijving hoe u dit heeft opgelost.

Groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 12.06.2019, 13:08, in totaal 3 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-