zwart video preview venster bij activeren "audio cleaning

kees.hubregtse schreef op 08.10.2021 om 11:45 uur

VDL ver 21.0.1.92 Windows 10 home up te date

intel(R) Core(TM) i7-4720HQ CPU @ 2.60GHz   2.59, GHz 12 GB memory

NVIDIA GTX950

Als ik bij het bewerken van de audio de funktie "audio cleaning "activeer gaat het video preview venster op zwart en blijft zwart ook na het sluiten van de " audio cleaning"

Om het preview video venster te herstellen moet ik eerst preview venster maximaliseren en terug naar standard venster waarna er weer normaal video preview aanwezig is

Is dit een bekend probleem, misschien kan iemand het reproduceren

Reacties

Bol schreef op 08.10.2021 om 15:56 uur

@kees.hubregtse

Hallo Kees,

Welkom op het forum door en voor Magix gebruikers. 
Op dit forum helpen forumleden elkander, maar het staat geheel los van Magix Support.

Ik heb uw probleem kunnen reproduceren. Bij het activeren van "Audio Cleaning" wordt bij mij ook het previewscherm zwart en bij het afsluiten van "Audio Cleaning" blijft het zwart. Druk ik daarna op "F9" dan krijg ik weer beeld in het previewscherm. Voor zover het nu kan beoordelen is dit een bug in Video Deluxe versie 21.0.1.92.

U zou dit kunnen melden bij Magix Support. Hoe neem ik contact op met Magix Support

Met vriendelijk groet, Rob
Forum Moderator en Magix gebruiker vanaf 2005

Laatst gewijzigd door Bol op 08.10.2021, 16:08, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

kees.hubregtse schreef op 08.10.2021 om 17:35 uur

Hallo Rob

Bedankt voor de bevestiging , ik zal het melden bij Magix. Overigens werkt herstel via F 9 bij mij niet.

Bedankt voor de moeite.

Met vriendelijke groet,

Kees

Bol schreef op 08.10.2021 om 18:10 uur

@kees.hubregtse

Hallo Kees,

Volgens mij is het herstellen afhankelijk van de gebruikte videomodus. Wanneer ik de Videomodus bij Verwerking op CPU of op Intel(R) UHD Graphics 630 zet, dan werk de "F9" toets ook niet. Wel als ik de videomodus bij Verwerking op NVIDIA GeForce GTX 1660Ti. Waarom het nu wel lukt, daar heb ik het antwoord (nog) niet op.

Vraagje hebt u de laatste drivers voor uw NVIDIA GTX950 gedownload?

Met vriendelijk groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 08.10.2021, 18:12, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

kees.hubregtse schreef op 08.10.2021 om 22:21 uur

Hallo Rob,

Ik heb verschillende instellingen van Import, Verwerking , Export getest.

NVDIA GeForce GTX M950 driver is ook up to date, maar de oplossing via F9 werkt bij mij niet.

Deze info zal ik ook aan Magix doorgeven, voor de verdere probleem oplossing.

 

Met vriendelijke groet,

Kees

 

Bol schreef op 09.10.2021 om 17:37 uur

@kees.hubregtse

Hallo Kees,

Er zitten naar mijn smaak nog te veel bugs in VDL 2022. Welke dat zijn, daar heb ik helaas ook geen goed direct antwoord op. Maar de programmeurs van Magix doen hun uiterste best om deze zo spoedig mogelijk te repareren. Daarom is mijn advies aan Magix gebruikers, die bugs ontdekken, deze te melden bij Magix Support, zodat deze zo snel mogelijk gerepareerd kunnen worden.

Bij voorbaat dank,

Rob (moderator / forumlid)

 

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-