Reacties

magixagent schreef op 18.01.2013 om 11:34 uur

Met welk Windows systeem werkt U, en heeft u via hulp on line activeren, de laatste upload geïnstalleerd.
succes met het mooie MAGIX product.

canoy schreef op 19.01.2013 om 14:07 uur

Ik werk met Windows 7 en werk met de laatste update.

willybeckers schreef op 21.01.2013 om 17:56 uur

heb ook importproblemen met VideoEasy 4HD; ik heb mijn problemen kunnen oplossen door het betreffende videofragment eerst te converteren (freeware any videoconvertor) naar een ander formaat (bv mp4) en dan opnieuw geïmporteerd. Gevolg van deze procedure was wel dat naar mate film vorderde beeld en geluid niet meer synchroon verliepen. Kan wel verholpen worden met de optie "geluid/beeldverloop" (bij lange fragmenten moet de film dan wel in "scènes"  onderverdeeld worden en iedere scène moet dan manueel bijgesteld worden met de optie "geluid/beeldverloop" en uiteindelijk "film voltooien"). Voor dit probleem ben ik echter zelf nog op zoek naar een oplossing.

Willy

canoy schreef op 25.01.2013 om 08:52 uur

dank voor de ideeen, maar ik wacht al een week op antwoord van Magix!

willybeckers schreef op 29.01.2013 om 01:09 uur

... en ik vrees voor jou dat je daar net als ik nog lang op mag wachten. De antwoorden waatoe de magix agent zich beperkt is vragen met welk systeem je werkt en in mijn geval nog een uit de handleiding overgenomen te volgen procedure om een project te importeren. Over de eventuele oorzaken van de duidelijk omschreven problemen die optreden bij het uitvoeren van deze procedure blijf je duidelijk in de kou achter.

magixagent schreef op 30.01.2013 om 13:19 uur

Beste,
graag wil ik via deze weg reageren op de reactie van willybeckers Video Easy 4HD en conoy Video Easy 3 HD.
Vaak laten de schrijvers niet de achterkant van hun tong zien, en moeten wij als Freaken die op deze site een antwoord geven, maar raden wat de oorzaak precies zou kunnen zijn.
Meestal na een antwoord helemaal geen reactie meer, zeker niet als het werkt.
Wij kunnen ook gelukkig niet in de Pc's kijken van de vraagsteller, naast het MAGIX product draait er vaak ( illegale software mee op de achtergrond, dat vaak een conflict geeft met het MAGIX product ).
dan wordt er niet omschreven waar de beelden vandaan komen zij van een camera of dvd,
is het analoog materiaal of HD materiaal, is het direct vanuit de camera ingelezen op de Pc of via een cardreader.
komt de schrijver ( antwoord steller ) niet met meer gegevens,
hoe moeten de meedenkers die veel op deze site zitten dan een correct antwoord geven.
Voor willybeckers en canoy stuur een mail naar mi-bo@magix.info met precies Uw probleem en hoe U het heeft geïmporteerd dan zal ik als Freak proberen, via alle wegen een juiste oplossing voor U beide te geven
.
succes met het mooie MAGIX product.