zwart beeld

brian-zegers schreef op 28.08.2021 om 17:09 uur

zodra ik een of meerdere clips naar mijn tijdlijn sleep om er een film van te maken heb ik alleen geluid en zwart beeld. als ik het project zou exporteren naar bijv een mp4 dan doet ie het gewoon, dus het resultaat is gewoon goed. ik kan alleen niet zien wat ik bewerk.. heel vreemd, nooit eerder gehad maar dit heb ik sinds de installatie van videodeluxe 2021/

 

Reacties

Bol schreef op 28.08.2021 om 17:11 uur

@brian-zegers

Hallo Brian,

Zie deze link: https://www.magix.info/nl/forum/geen-beeld-wel-geluid--1258726/

Succes, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 28.08.2021 om 17:14 uur

@brian-zegers

Beste Brian.

Welkom op MAGIX Multimedia Forum.

Als MVLD 2021 is opgestart,toets Y in.ga naar import,/export, hardware versnelling, haal vinkje weg, hardware versnelling indien mogelijk(,bij de eerste optie.)

En U heeft weer beeld en geluid

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael (FM sinds 2008)

brian-zegers schreef op 28.08.2021 om 23:16 uur

bedankt voor jullie antwoord! ik ga het morgen meteen proberen..

gr brian

 

Kees-Haremaker schreef op 28.08.2021 om 23:46 uur

Hallo Brian, ook kan je gewoon even het programma uitzetten en opnieuw opstarten en je hebt weer beeld
Mvg Kees

Bise schreef op 29.08.2021 om 16:03 uur

Hallo Brian,

Kijk dat is nog eens een prima antwoord van Kees-Haremaker. Eenvoudig maar doeltreffend. In een lopend programma moet je niet gaan experimenteren, gewoon uitzetten en opnieuw opstarten, en dan pas kijken wat je kan doen!

Mvg,

Cees (gebruiker Magix software sinds 1998!)

Bol schreef op 29.08.2021 om 18:28 uur

@brian-zegers

Hallo Brian,

Het kan zijn, dat u per ongeluk het programmavenster hebt uitgeschakeld en deze niet meer zichtbaar is. Als u op "F9" of op de sneltoetsen Shift+V drukt, wordt het programmavenster weer op zijn plaats teruggezet. Zoals u ziet kunnen er diverse mogelijkheden ten grondslag liggen, waardoor uw probleem is ontstaan. Maar goed, u hebt nu keuze uit diverse mogelijkheden. Laat het ons weten, welke voor u de oplossing de uiteindelijk oplossing is geworden.

Succes, Rob
Forum Moderator en Magix gebruiker vanaf 2005

Laatst gewijzigd door Bol op 29.08.2021, 18:29, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

brian-zegers schreef op 29.08.2021 om 23:26 uur

het was inderdaad de hardware versneller..iedereen bedankt voor het meedenken!

Bol schreef op 29.08.2021 om 23:35 uur

@brian-zegers

Hallo Brain,

Bedankt👍voor uw terugkoppeling. Succes met het maken van uw films.

Succes, Rob
Forum Moderator en Magix gebruiker vanaf 2005

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 30.08.2021 om 07:44 uur

@brian-zegers

Beste Brian.

Dit is een positief bericht te lezen dat Uw probleem is opgelost.

Veel montage plezier met het mooie MAGIX product MVDL 2021.

SC6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael (FM sinds 2008)