Reacties

mi-bo schreef op 06.03.2021 om 11:59 uur

@Norbert-deHaan

Beste Norbert,

Welkom op MAGIX Multimedia Forum.

Is dit de bedoeling,

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

mi-bo schreef op 06.03.2021 om 12:06 uur

@Norbert-deHaan

Beste Norbert,

via Web eigenschappen kunt U linken maken naar bepaalde pagina

Sc6

M.vr.gr

Michael

Norbert-deHaan schreef op 06.03.2021 om 12:11 uur

Dag Michael, eerst bedankt voor je snelle reactie. Het is helaas niet wat ik bedoel

ik bedoel een soortgelijke functie als deze (zie foto)

mi-bo schreef op 06.03.2021 om 12:25 uur

@Norbert-deHaan

Beste Norbert.

Deze vraag(optie)moet ik U schuldig blijven dit heeft te maken met een Webshop zal ik aan nemen,maar @BeRo zal U zeker kunnen helpen.

Sc6.

M.vr.gr.

Michael

Bol schreef op 06.03.2021 om 13:07 uur

@Norbert-deHaan

Hallo Norbert,

Zelf bouw ik geen websites, maar misschien kan deze link u wel verder op weg helpen: klik hier

Succes met ontwikkelen van een zoekfunctie in Magix web designer premium.

Groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 06.03.2021, 13:10, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

BeRo schreef op 06.03.2021 om 14:16 uur

@Norbert-deHaan

Helaas kan in de WD geen zoekfunctie worden geactiveerd, die binnen de pagina's zou kunnen zoeken.

Je moet dus ofwel een volledige, externe webshop integreren, ofwel de Google-zoekfunctie inbouwen, de aangepaste zoekmachine CSE, zoals het al werd aanbevolen door @Bol.
Hier vindt je de originele website (klik) met gedetailleerde installatie-instructies (in engels).

Auf den Tag genau gehen heute, am 14.08.2021, 10 Jahre online Support für die Community zu Ende.
Ich freue mich auf eine neue, berufliche Herausforderung, die sich gerade ergeben hat. Leider bleibt dann keine Zeit mehr für die Community übrig, aber Ihr seid bei den aktiven Mitgliedern in besten Händen.
Sicher schaue ich auch ab und zu nochmal rein... 🤓