Youtube werkt niet

pvberkum schreef op 07.02.2012 om 16:55 uur

Als ik een Youtube filmpje geplaatst heb en wil het dan afspelen werkt het niet ik heb het geprobeerd met de korte link en de lange link van YouTube maar ze worden niet afgespeeld .

Als ik een gewoon filmpje plaats werk het wel maar stotterd het beeld  en het vreet geheugen natuurlijk een 10 minuten film is al 535mb

Graag een op lossing

Patrick

Reacties

jarnooo schreef op 07.02.2012 om 20:49 uur

is het je eigen filmpje of van een ander?

en dat 2e snap ik niet wat je bedoeld, kun je iets duidelijker zijn

soms blokkeert die hem in duitsland en doet die het niet omdat dit gehost word vanuit duitsland

met het magix ding in de online websitemaker heb ik ook vaak ruzie daar zet ik ze er altijd via html in

heel simpel en werkt altijd goed (als insluiten is toegestaan bij dat filmpje)

pvberkum schreef op 08.02.2012 om 14:45 uur

Jarnoo,

Bedankt voor je reactie.

De eigenfilm had ik gewoon geupload alleen was die full HD denk te zwaar en was 535mb heb de film omgezet en is nu 135 mb een draaid nu goed.

De youtube filmpjes zijn van mij zelf maar heb die niet meer als origineel op de pc staan en die willen niet spelen op de website.

http://www.kymcotourclubnederland.nl

Moet googlemaps werken op de site of wat is daar de bedoeling van nu ik toch bezig ben met vragen .

Iets in html er in zetten hoe werkt dat? zo ver ben ik nog niet ;-) 

pvberkum schreef op 08.02.2012 om 14:47 uur

is verkeerde website wel van mij hoor .

maar ik bedoel 

http://www.kymcotourclubnederland.com

jarnooo schreef op 08.02.2012 om 21:09 uur

iet in html er in zetten is heel makkelijk,

je klik op widges en dan op html sleept de html naar je pagina

dan ben je een html code nodig, die plak je in de html balk.

het is heel belangrijk dat je het html ding niet aan de randen groter/kleiner want dan gaat het helemaal mis

bij google maps voer je de plaats in en klik op het link dingetje (naast de print knop)

klik even op Deze kaart aanpassen en als voorbeeld weergeven en kies je grootte en kopieer dan htm link en zet die in het html dingetje op je site

pvberkum schreef op 17.02.2012 om 13:06 uur

Ik blijf worstellen met YouTube  de ene  film werkt wel en de ander weer niet  wat is nu de oorzaak hier van.

www.kymcotourclubnederland.nl

jarnooo schreef op 01.03.2012 om 09:05 uur

kan zijn dat die in duitsland geblokkeerd door de muziek ofzoiets, dan doet het niet via youtube video maar wel via html