WINDOWS defender

hans45 schreef op 06.05.2021 om 11:56 uur

Best forum

Na diverse pogingen om mijn DVD Magix deluxe 2021 draaiende te krijgen,alsmede mij geuploade versie via Magicstore heb ik div waardevolle tips gekregen..Het grote probleem was Windows difender.Deze heb ik gedeactiveerd en daarna de DVD geinstaleerd zonder probleem.Goede om te weten dat er een forum besteet mat met deugdelijke oplossingen.Natuurlijk na deze instalatie weer geactiveerd.

Dank voor alle iedeen.Hans45

 

Reacties

Bol schreef op 06.05.2021 om 12:28 uur

@hans45

Hallo Hans,

Het doet mij deugt om te lezen, dat uw probleem, die u in deze link https://www.magix.info/nl/forum/herinstaleren--1274190/ had eindelijk is opgelost, door Windows Defender te deactiveren. Bedankt👍 voor deze terugkoppeling. Succes met het samenstellen van uw filmprojecten.

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

FriSe schreef op 06.05.2021 om 14:03 uur

Hallo Hans,

Allereerst blijkt je probleem opgelost te zijn. Dat is het voornaamste om weer met Magix Video verder te kunnen. Hier toch een opmerking mijnerzijds.

Alhoewel de nieuwste Windows Defender uitgave sterk verbeterd is ten opzichte van de vroegere uitvoeringen, komt het blijkbaar toch nog voor dat sommige programma's geblokkeerd worden bij installatie.

Je kunt natuurlijk iedere keer dat zich dit voordoet de Defender uit- en daarna weer inschakelen. Maar er is ook een mogelijkheid om dit soort apps toe te voegen aan de lijst binnen Defender zodat je de volgende keer bij herinstallatie weer niet tegen hetzelfde probleem aanloopt.

Doe je voordeel hier mee op !!

groet,

Frits.

Bol schreef op 06.05.2021 om 14:28 uur

@FriSe

Hallo Frits,

Zelf maak ik geen gebruik Windows Defender maar van Norton 360. Kunt u hier in het kort beschrijven, hoe je dit soort apps kan toevoegen aan de lijst binnen Windows Defender, zodat Hans, maar ook andere forumleden hier hun voordeel mee kunnen doen.

Als vast bedankt 👍,

Rob (moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 06.05.2021, 14:29, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

FriSe schreef op 06.05.2021 om 14:51 uur

Hans en Rob,

Ik heb de informatie van onderstaande site gehaald.

https://www.schoonepc.nl/windows10/windows_10_instellingen_wijzigen_bijwerken_en_beveiliging.html

groet,

Frits

Bol schreef op 06.05.2021 om 17:48 uur

@FriSe

Hallo Frits,

Bedankt👍 om de link naar de Computerbijbel SchoonePC op het forum te zetten. Zelf ben ik een grote fan van Menno Schoone. Door u ben ik nog even wat aan het speuren geweest en kwam deze link tegen die wijst naar SeniorWeb: [klik hier].

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

hans45 schreef op 07.05.2021 om 10:26 uur

Goede morgen Forumleden

Kan iemand mij vertellen waar ik de Jogwheel kan vinden ? ik weet dat deze links moet staan maar kan hem niet trasseren. Ook heb ik : Zichtbaar Jogwheel / Shuttel geativeerd maar het symbool komt niet zicht baar in beeld.

Graag jullie Input.

Groet hans45

Bol schreef op 07.05.2021 om 10:39 uur

@hans45

Hallo Hans,

Klik rechtsboven op het hamburgertje (drie streepjes) en zet een vinkje bij Zichtbaar Jogwheel/shuttle.

Als het Jogwheel nog niet zichtbaar is druk dan op "F9" of maak het previewscherm handmatig groter.

Succes, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 07.05.2021, 10:43, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

hans45 schreef op 07.05.2021 om 11:00 uur

Dank Rob.

Ik heb het prevoewscherm wat groter gemaakt en is zichtbaar.Je moet het maar even weten .

Bedank weer voor deze tip.

Blijf gezond.

Bol schreef op 07.05.2021 om 11:45 uur

@hans45

Hallo Hans,

Bedankt 👍voor uw terugkoppeling. Zou u zo vriendelijk willen zijn, om bij een nieuw vraag een nieuwe bijdrage aan te maken. [klik hier]. Zo houden wij het forum schoon en overzichtelijk.

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-