Na het uploaden van een video met muziek is het geluid bar slecht en nog mono bovendien terwijl het origineel geluid bij de video stereo is, ik heb verschillende video formaten uitgeprobeerd maar het blijft mono....
Hallo Taco,
Ja, de kwaliteit van filmpjes op de website is niet geweldig, dat is ook mijn ervaring. Ik zet daarom mijn filmpjes op Mijn Album Website, daar is de kwaliteit beter (afhankelijk van je keuze bij het uploaden) en het geluid ook stereo. Vanuit je "gewone" website kan je daar naar verwijzen of doorlinken.
Als je het verschil wilt zien, kijk (en luister) dan even op mijn website (de link staat bij mijn profiel) onder het tabblad Video naar het filmpje en, ter vergelijking, klik daarna op het tabblad Album, dan wordt je doorgelinkt naar mijn Album en daar vind je hetzelfde filmpje onder Films: Uitstapjes / Ballon. Vind je de muziek te klassiek, kijk dan b.v. naar Blois of Chambord.
groet,
Rijk
Het uploaden van films doe ik vanuit het video montage programma VdL (Video deLuxe). Vanaf de versie 2008 (en dus ook 15 en 16) kun je daar kiezen uit verschillende kwaliteitsniveaus: Standaard (320x240px), PAL HQ (768x576px) en HDTV (1280x720px). Ik gebruik het middelste niveau PAL HQ. Dan is het geluid ook stereo, bij de laagste kwaliteit is het mono, als ik me goed herinner.
Uploaden bereik je in VdL via: Bestand/Internet/Magix Online Album/Actuele film als video uploaden.
Daarna moet je inloggen in het Album en vervolgens krijg je de vraag: in welke kwaliteit (zie hierboven)