Welcher Computer / Welke Computer

KD-Limberg schreef op 04.01.2021 om 09:25 uur

Ich habe probleme mit meinem Computer auf dem Ihr Programm installiert ist. Aus dem Grunde installierte ich auf meinen anderen Computer. Nach de Eingabe von der Seriennummer und meiner e-mail wurde ich gefragt welcher Computer nun der infrage kommende ist. Meine Wahl (beide Computer sind gleich) viel auf den, der jetzt etsorgt wird. Bitte helfen Sie mir.meinen Fehler zu herstellen.

Mit freundlichem Gruss

K.D. Limberg

Reacties

Bol schreef op 04.01.2021 om 10:41 uur

@KD-Limberg

Hallo K.K. Limburg

Welkom op het Nederlands Forum. Dit forum is voor en door Magix gebruikers en staat geheel los van Magix Support.

Als moderator, heb ik uw vraag in het Nederlands kort samengevat:

Ik heb problemen met mijn computer waarop Video Deluxe is geïnstalleerd. Ik installeerde Video Deluxe op mijn andere computer. Na het invoeren van het serienummer en mijn e-mail, wordt er gevraagd welke computer het is. Wie kan mijn helpen.

Doe het volgende:

Bij het opnieuw opstarten van Video deluxe moet u zich weer opnieuw aanmelden / activeren.

Succes,
Rob (moderator / Forumlid) 

Aanvulling: 04-01-2021 om 11:05uur

Volgens mij, hebt u ook op het Duitse Forum ooit een account aangemaakt. U moet dan deze gebruiken om bij uw geïnstalleerde programma's te komen. zie: https://www.magix.com/de/support/mein-service-center/

Laatst gewijzigd door Bol op 04.01.2021, 11:05, in totaal 3 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-