Wel geluid, geen beeld tijdens overzetten

gertvanherwegen schreef op 10.05.2016 om 14:54 uur

Ik heb mijn oude videospeler aan mijn laptop gekoppeld, het programma zonder probleem geïnstalleerd en kon al meerdere videos redden. Plots gaat het echter niet meer. De tape begint te lopen, ik hoor ook geluid, maar daar waar je in het venstertje normaal gezien ook de beelden ziet, blijft het venstertje ditmaal blauw. Daarna verschijnt de melding "uw computer wordt met de actuele opname-instellingen overbelast. Om een foutvrije weergave te waarborgen vermindert U de opnamekwaliteit en probeert U het opnieuw".

Dit helpt echter ook niet. (Er is overigens nog massa ruimte op mijn pc en nogmaals, alles schijnt te werken, alleen krijg ik geen beeld).

Omdat ik dacht dat er misschien een soort buffer volzat heb ik via >bestand>opruimassistent>overige bestanden ook alles wat het red Uw videos programma tijdens de vorige, succesvolle opnames opgeslagen had, verwijderd.

Het probleem is er echter nog steeds.

Weet er iemand raad ?

mvg

 

 

 

Reacties

mi-bo schreef op 10.05.2016 om 14:59 uur

Beste, 

welke versie van RUV + win systeem gebruikte u toen het goed ging

en welke versie van RUV gebruikt u nu met Win systeem nu het fout gaat

anders voor de juiste instelling kijken op http://www.magixvdlbijspijkeren.nl optie RUV 6.0

gr

Michael

gertvanherwegen schreef op 10.05.2016 om 15:12 uur

Dag Michael,

Ik heb altijd RUV versie 7 in kombinatie met Windows 7 Home Premium gebruikt. Hier is nooit wat aan veranderd.

Om het even plastisch voor te stellen: ik doe niets ingewikkelds, gewoon overzetten zonder bewerking en letterlijk "die oude video's redden", wat prima liep. Ik deed er zo een paar op een avond, tot het plots niet meer ging. Andere video genomen omdat ik dacht dat het misschien daaraan lag...geen verschil. Verder verloopt dan alles zoals ik eerder had beschreven. Zal ik misschien het programma de-installeren en opnieuw installeren ? Kan je hetzelfde pakket wel 2x installeren of is het maar een licentie voor éénmalige installatie ?

mvg

Gert

mi-bo schreef op 10.05.2016 om 19:35 uur

Hallo Gert,

 als je de zelfde email adres gebruikt geen enkel probleem, is je Win7 up to date

gr

Michael

gertvanherwegen schreef op 11.05.2016 om 09:07 uur

Zelfde emailadres en Win7 is up to date.

Misschien probeer ik dan wel eens een re-installatie.

 

Bedankt voor de hulp

mvg

Gert

Voormalige gebruiker schreef op 11.05.2016 om 09:46 uur

Hier een héél simpel idee, probeer eens een andere kabel(tjes). Ik had eens een keer geen geluid. Ook niets veranderd en toen bleek het geluidskabeltje stuk.