websitemaker MX

nesfotografie schreef op 09.02.2013 om 08:05 uur

Ik heb net het programma gekocht omdat ik voor een vereniging een site moet maken. Nu had ik gedacht dat ik t programma over de post zou krijgen maar ik heb een downloadlink gekregen. Hoe lang is die link geldig? want dit nieuwe programma moet bij de vereniging geinstalleerd worden. 

Groetjes Barbabara

Reacties

magixagent schreef op 09.02.2013 om 11:18 uur

beste barbabara

Als er bij de downlink via de post(email) een code is geleverd,

 dan kan je een domein aanmaken,

 en dit geld voor 1 jaar.

succes met het mooie MAGIX product.

nesfotografie schreef op 09.02.2013 om 12:56 uur

Het zal wel aan mij liggen maar ik krijg het programma niet geregistreerd.

ik probeer het produkt via produktregistratie te registreren maar hij geeft telkens aan dat het serienummer niet klopt (ik gebruik hiervoor de activeringscode aangezien ik geen ander nummer heb)

zelf werk ik al een paar jaar met website maker5 en anderhalf jaar terug heb ik al een site gemaakt voor een andere vereniging. destijds had ik bij mijn eigen inlogscherm (van website maker5) de mogelijkheid om met een ander account in te loggen en zo heb ik die vorige site toen geregistreerd maar die optie heeft mijn inlogscherm niet meer.

ik heb het programma inmiddels gedownload (nog niet uitgepakt) . maar de code werkt nog steeds niet. ook snap ik niet waar ik dat domein aan kan maken.

Groetjes Barbara

magixagent schreef op 09.02.2013 om 13:18 uur

Beste Barbara.
Je heb een account bij MAGIX, dat je vroeger  bij Websitemaker 5 heb gekregen toen je dit heb gekocht, wat automatisch met upload Website maker MX wordt, dit  is geen punt.
Als je de mx plus versie heb gekocht zit er een gratis aanmaak voor Domeinnaam bij( vandaar dat ik over Domein naam schreef). In het classic pakket zit dit niet.
Maar het is het beste om, een inlog te maken van de Vereniging( bv naam@google.com), waar jij uiteraard ook bij kan, want anders werkt het allemaal over je eigen account.
misschien is dit iets duidelijker.
gr
MAGIXagent

nesfotografie schreef op 09.02.2013 om 13:32 uur

als eerste bedankt voor het snelle antwoord.

ik heb niet de plus versie gekocht maar gewoon de Website Maker MX (Version 6) van 39.99 euro. waar ook gewoon een domeinnaam bij hoort.

het email adres van de vereniging heb ik ook al, juist omdat het niet op mijn eigen account moet. het probleem zit in het feit dat ik het nieuwe programma wat ik vanochtend kocht niet kan activeren/registreren.

zelf heb ik er al aan gedacht om het nieuwe programma uit te pakken en op mijn eigen pc te installeren maar dan kom ik denk ik in de problemen op het moment dat hetzelfde programma bij de vereniging op de pc moet worden geinstalleerd.

Groetjes Barbara

nesfotografie schreef op 09.02.2013 om 14:08 uur

Ik weet niet wat jullie hebben gedaan maar ik had in ene weer dat scherm waarmee ik wel een ander account kan activeren. Heel erg bedankt t is gelukt.

nesfotografie schreef op 10.02.2013 om 15:57 uur

daar ben ik weer. ik probeer de website te maken en doe dat in etappes. steeds als ik wat veranderd heb sla ik het project op maar als ik dan het programma sluit en op een later tijdstip weer opstart is alles weg. waar kan dat aan liggen? want zo schiet het niet echt op.

Groetjes Barbara