Websitemaker handleiding

bj-loots schreef op 21.10.2010 om 22:56 uur

Wie kan mij vertellen waar ik een handleiding kan vinden van de websitemaker.

Toen ik met de websitemaker begon kwam ik wel een scherm handleiding of handboek tegen om te downloaden.

Nu ik eenmaal met een website bezig ben kan ik geen handleiding vinden of een helpknop

Het kan zijn dat ik iets over het hoofd zie.

Vr groet Ben.

Reacties

RiViS schreef op 22.10.2010 om 12:12 uur

Hallo Ben,

 

Als je inlogt kom je op een gegeven moment op het Control Center van Mijn Online Wereld.

Als je nu helemaal naar beneden scrollt zie je bijna onderaan een aantal blauwe termen staan, klik daar op Hulp en Support en je krijgt een pagina met een aantal FAQ's te zien. Ook kun je rechts op die pagina klikken op Handleidingen en dan kun je de PDF handleiding downloaden.

 

groet,

Rijk

mi-bo schreef op 22.10.2010 om 15:32 uur

Beste,

ter aanvulling als u website maker opend is de bovenste optie Websitemaker handboek.

succes,

bj-loots schreef op 23.10.2010 om 09:31 uur



Bedankt voor het antwoord,ik heb er gebruik van kunnen maken en weet nu hoe het werkt.

Nogmaals bedankt.

Vr Groet Ben.

Hallo Ben,

 

Als je inlogt kom je op een gegeven moment op het Control Center van Mijn Online Wereld.

Als je nu helemaal naar beneden scrollt zie je bijna onderaan een aantal blauwe termen staan, klik daar op Hulp en Support en je krijgt een pagina met een aantal FAQ's te zien. Ook kun je rechts op die pagina klikken op Handleidingen en dan kun je de PDF handleiding downloaden.

 

groet,

Rijk

bj-loots schreef op 23.10.2010 om 09:36 uur


Bedankt voor uw antwoord,het is mij gelukt ik kan het handboek nu inzien.

Vr Groet Ben.
 

Beste,

ter aanvulling als u website maker opend is de bovenste optie Websitemaker handboek.

succes,