Website van website maker zichtbaar maken voor iphone , ipad , android

fifke schreef op 30.12.2015 om 11:32 uur

Mijn website (gemaakt met website maker) is momenteel niet zichtbaar voor ipad , android en dergelijke , nu lees ik hier al dat het niet gaat met website maker , wel met webdesigner , maar kan ik mijn bestaande website van website maker hierin importeren of moet ik vanaf 0 terug beginnen ?

Reacties

mi-bo schreef op 30.12.2015 om 11:52 uur

MAGIX Websitemaker werkt via de cloud van MAGIX, en MAGIX Webdesigner vanaf Uw Pc naar een FTP adres, dit betekend dat U helemaal opnieuw zou moeten beginnen als U zichtbaar wil zijn voor Iphone. tablet en Android en dan evt met MAGIX Webdesigner .

gr

Michael

fifke schreef op 30.12.2015 om 17:46 uur

Beste ,

bedankt voor het (liever niet gehoorde) antwoord . Is webdesigner even makkelijk in omgang als website maker ?

 

Grtn.

mi-bo schreef op 30.12.2015 om 18:12 uur

Hallo Grtn,
er zijn 2 verschillende versies classic en Prem.
neem een kijkje op deze site http://www.magixwebdesigner.nl .en http://www.magix.com/nl/web-designer/   hoe de verschillen  van de pakketten zijn. het is direct te downloaden en te gebruiken, gezien er al een MAGIX account aanwezig is, maar dan moet wel de Websitemaker verwijderd worden en een FTP op gestart
er is ook een nieuw boek pas uitgekomen editie 2 speciaal gericht op de MAGIX Webdesigner 11  versie, dit is een mooi naslag werk,

de mogelijkheid is er wel om een aparte Website te maken met Webdesigner, en een door link te maken naar  wat met Websitemaker is gemaakt
gr
Michael

poedeaj schreef op 12.03.2016 om 13:27 uur

Klopt het dat je met website maker (die ik nu al 5 jaar heb) er  geen update komt zodat het ook te zien is op Smartphones ,tablets etc.De meeste bezoekers van mijn website willen gebruik maken van hun smartphone of tablet wat helaas niet werkt. Dit zou heel jammer zijn omdat ik dan naar een andere manier van een website maken moet gaan kijken,terwijl hier zeer veel werk in zit.

Tevens zal ik dan mijn abbonnement dit jaar moeten stopzetten bij Magix wat jammer zou zijn.( heb ook nog een viertal andere programmas van Magix)

Hallo Poedeaj,

 het probleem zit het namelijk in het product, Websitemaker wordt via MAGIX cloud gemaakt en Webdesigner via Uw eigen Pc. 

en dit is wel op IPhone en Tablet te zien ( dit heeft te maken met Flash besturing )

Gr

Michael