website responsive maken

Sija-Tol schreef op 28.07.2020 om 14:00 uur

Ik heb een website gemaakt die responsive zou moeten zijn, maar de informatie op de hoofdwebsite niet goed verwerkt. Dit gebeurt steeds. Hoe kan ik van een website die niet responsive is en het goed doet op mijn laptop een responsive website maken die het ook goed doet op andere infodragers.

Reacties

mi-bo schreef op 28.07.2020 om 14:26 uur

@Sija-Tol

Beste Sija.

Welkom op MAGIX Multimedia Forum.

Als U naar de 3 puntjes van de mobiel gaat en desktopsite activeer dit en Uw Website komt er net zo uit te zien op mobiel als Pc.

Sc6

M.vr. gr

Michael

Wijziging aan gebracht i.v.m met meer informatie

Sija-Tol schreef op 28.07.2020 om 14:44 uur

Dank je wel Michael, alleen begrijp ik niet wat je met 3 puntjes bedoelt. Begrijp ik het wel goed dat ik mijn site niet in Magix responsive kan maken zodat deze op alle info drager er goed uitziet?
M.v.g.
Sija

mi-bo schreef op 28.07.2020 om 14:50 uur

@Sija-Tol

Beste Sija.

Als U de mobiel voor U heeft ziet U aan de rechterzijde onder de tijd, 3 puntjes ook is het mogelijk dat U 3 streepjes heeft klik dit open en bijna onder in staat desktopsite klik hier op en open dan de website dan ziet het er net zo uit als op Uw Pc.

Sc6

M.vr. gr

Michael

Sija-Tol schreef op 09.02.2022 om 12:42 uur

Ik heb een website gemaakt die responsive zou moeten zijn, maar de informatie op de hoofdwebsite niet goed verwerkt. Dit gebeurt steeds. Hoe kan ik van een website die niet responsive is en het goed doet op mijn laptop een responsive website maken die het ook goed doet op andere infodragers.

Ook mijn nieuwe site is, ook al zou er een mobiele versie van zijn, niet responsive. Magix verkoopt dit web design programma als responsive, maar tot nu toe lukt het me niet om dit voor elkaar te krijgen ook al heb ik een ontwerp van hen gebruikt met R. Wie weet een oplossing?
Ook vraag ik me af of er een helpdesk is van Magix. Tot nu toe lukt het me ook niet om bij hen deze technische vraag neer te leggen...

mi-bo schreef op 09.02.2022 om 16:03 uur

@Sija-Tol

Beste Silja,

Uw laatste vraag was 19 maanden geleden.

Gaat dit nog steeds over het zelfde pakket van MWD.

Welke versie heeft U, t/m 12 was/is stand alone daarna is het pakket 365 dagen te gebruiken en werkt Lokale ontwerp galerie niet meer.

Enkele voorbeelden van MWD 18

open ontwerp galery dan

en komt dit in de Web blad te staan,

hier een mobiel versie en een hoofd versie

 

mobiele versie

hoofd versie

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Wijziging aangebracht woord verbeterd " 19 manden" in "19 maanden"