Website Maker - gastenboek (inzien emailadres)

e-elzes schreef op 22.07.2008 om 14:58 uur
Binnen Website Maker bevind zich de mogelijkheid één gastenboek te selecteren. Als ik dat gebruik kan ik dan ook het emailadres inzien van degene die een reactie heeft gegeven?
Dit zou nl handig zijn als je bijvoorbeeld zou willen reageren.

Ik heb het antwoord ondertussen ook al ontdekt. Als iemand het emailadres invult en je hebt als beheerder het gastenboek geopend (uiteraard ben j eerst ingelogd ende betreffende pagina geopend), dan verschijnt er een "handje" als je de cursor beweegt over de naam. Dit betekent dat iemand het emailadres heeft ingevuld. Zodra je het "handje" activeert wordt bijv. Outlook geopend en het emailadres van die persoon ingevuld, zodat je een reply kunt geven. Geweldig toch!

Reacties

Leontien schreef op 30.07.2008 om 15:55 uur
Hallo,
ik zal jouw antwoord toch voor de zekerheid nog hierin plakken; wellicht lezen niet alle mensen jouw gehele vraag:-)

Als iemand het emailadres invult en je hebt als beheerder het gastenboek geopend (uiteraard ben j eerst ingelogd ende betreffende pagina geopend), dan verschijnt er een "handje" als je de cursor beweegt over de naam. Dit betekent dat iemand het emailadres heeft ingevuld. Zodra je het "handje" activeert wordt bijv. Outlook geopend en het emailadres van die persoon ingevuld, zodat je een reply kunt geven.

Groetjes