Website Maker 5

Hans-tenHave schreef op 12.01.2021 om 17:56 uur

ik heb diverse website Makers (5) en betaald! rekening overzicht van Magix d.d. 08-01-21 op naam van Advies-en Architectenburo Hans ten Have Notaris St. Roesstraat 27D 6645AE Winssen ontvangen mijn websites zijn, www.tenhave-architecten.tips en www.tenhave-architecten.nl G2-XIYJD-H7HRU / P2-91744-77567-2099 / P2-20162-9108-1750-45(door moderator stukken van serienummer verwijderd i.v.m evt misbruik ) Ze zijn allemaal zichtbaar bij het overzicht van Magix. Wat betekend Aktief bi www.tenhave-architecten.tips? Het programma wat ik gebruik is Windows 10.

Wie kan me bij Magix nu eens helpen ? als ik naar 020 8081147 bel krijg ik een mannen stem die vraag of ik het blok in wil voeren wat is een BLOK?

U zou mij ook kunnen bellen onder nummer 0653815561 of een mail met antwoorden naar info@tenhave-architecten.nl

Met vriendelijke groet H. ten Have architect.

 

Winssen 13 januari 2021                          2e mail er had tips achter moeten staan

 

Hallo Michael,

Ik snap er allemaal niets van! Plezier heb ik wel gehad maar nu niet meer, als ik http://www.tenhave-architecten.tips, probeer te activeren dan zie ik staan “NOG NIET TOEGEWEZEN DOMEINEN” nogmaals mijn vraag, hoe kan ik die toewijzing activeren?

Je hebt van mij een uitvoerige mail met veel vragen ontvangen zou je die ook rechtstreeks aan mij kunnen beantwoorden via mijn mail info@tenhave-architecten.nl

Ik wacht je antwoord af!

H. ten Have architect.