Website in Premium 16 gemaakt werkt niet meer in Premium 19

jan-geerts schreef op 16.04.2023 om 17:10 uur

Ik heb een website gemaakt in Webdesigner Premium 16. Ik moet nu een wijziging aanbrengen en gebruik daarvoor de meest recente versie Webdesigner Premium 19 (gelding aangekocht, met licentie). Wanneer ik nu deze website opsla en exporteer dan verschijnt wel de index pagina, maar mijn menu knoppen die reageren niet meer. Als ik die wijzigingen aanbreng via de versie Premium 16 dan werkt het weer wel. Wat kan het probleem zijn met Premium 19?

Reacties

Bol schreef op 16.04.2023 om 23:32 uur

@jan-geerts

Hallo Jan,

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers. 
Op dit forum proberen forumleden elkaar te helpen, maar het staat wel geheel los van Magix Support

Als moderator van dit forum heb ik onvoldoende kennis van het programma Webdesigner Premium om u van een goed en correct antwoord te voorzien. Het enige advies, dat ik u op dit moment kan geven is, om uw probleem rechtstreeks voor te leggen aan Magix Support. Stuur daarvoor een mailtje naar infoservice@magix.net

Succes,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 16.04.2023, 23:34, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-