website copieren naar mobiele versie

sandra-varkevisser schreef op 01.06.2017 om 12:17 uur

Ik ben nu bezig met de mobiele versie van mijn site met webdesigner 11.
ik kan niet vinden hoe ik de gewone site paginas kan copieren naar de mobiele versie zonder dat ik alles moet copieren en plakken en het formaat moet aanpassen.
Dat kost me echt heel veel tijd.
En ik kan hem ook niet in de browser bekijken voordat ik hem upload.
Is er echt geen andere manier om den site ook netjes en snel mobiel te maken?

 

Reacties

mi-bo schreef op 01.06.2017 om 13:03 uur

Hallo Sandra,

de ( R ) versie past zich redelijk aan, tekst is geen probleem, dit is meestal direct goed op de mobiel site, maar foto's is een ander verhaal die moeten meestal worden verkleind anders komt het buiten de site te staan.

De Mobiel site is niet apart op te roepen via de browser, wel de originele site.

Het is toch een hobby, een x een mooie site gemaakt kunnen de aanvullingen makkelijker worden aangepast.

P.S heeft u een MAGIX account of een XARA account.

gr

Michael

sandra-varkevisser schreef op 08.06.2017 om 14:06 uur

ja ik heb een account.
Bij mij bleef de mobile website leeg.
en alles handmatig moeten copieren en plakken.
maar dan zijn de letters ook veel te groot.

Das echt veel werk.
vroeger bij frontpage was de site automatisch goed te bekijken in mobiel./
Helaas lukt dat bij Magix niet lijkt?

Is het bij alle templates zo dat je appart een mobile versie moet maken?
 

mi-bo schreef op 09.06.2017 om 11:43 uur

Hallo Sandra,

Dat U een hosting account en een domeinnaam heeft zal ik aannemen maar vermoedelijk niet bij MAGIX\XARA.

Dat teksten buiten beeld vallen bij Mob Web komt doordat het in de originele Web niet binnen een kader is opgebouwd.

Als er veel tekst in de originele Webpagina is gemaakt kan het met Ctrl+c en Ctrl + V verplaats worden en direct verkleind.

Net zoals ik omschreven heb 01-06-2017 alles met een ( R ) heeft 2 uitgaven een Web en een Mob web

gr

Michael