Uw site bekeken, ziet er goed uit op een paar schoonheid foutjes, U dient het raster te gebruiken, dan voorkomt U dat er over tekst heen wordt geschreven.
acties-opties raster en liniaal hier vind u Toon raster/hulplijnen / toon raster.
Als U dit opstart kunt U zien wat er verkeerd is gegaan
succes met het mooie MAGIX product.
Ik heb een soortgelijk probleem met Webdesigner 9. In de preview doet alles het, en na publiceren doen geen van de foto/afbeelding pop-ups het. Iemand bekend met dit probleem.
@Udo ben je er al achter waar het aan ligt?
Ik kan je website helemaal bekijken, ook met de foto bij contact waar je het over hebt.
Hallo, Misschien niet helemaal juist in dit topic, maar ondertussen zijn we een paar jaar verder, en waarschijnlijk ook wat updates..... ik gebruik echter nog steeds de versie 8, en er is nu al versie 15 ?
Waar ik mee zit is hetvolgende: ik heb nu verschillende websites gemaakt maar sommigen doe ik nog met het oude vertrouwde programma van vroeger. Eigenlijk wil ik alles overzetten naar magix, alleen.... alles moet denk ik opnieuw. Op zich geen ramp, heb ik weer wat te doen. Echter...... ik heb een site gemaakt www.wildbachl.com, deze site heeft een grijze achtergrond. Als ik deze deel op facebook, dan krijg ik allen een grijs vlak en niets van de website als voorbeeld. Hoe los ik dit op ? Is dit in een nieuwere versie wel mogelijk ? Ik heb nog tot 15 november om eventueel over te stappen naar een nieuwere versie. Graag hoor ik van u !
En is het mogelijk hierin een besteloptie te maken zodat mensen kunnen boeken op het huis ? Het is een vakantiehuis van een kennis van me. Ik denk dan aan een kalender waarin groen wordt aangegeven wat vrij is en rood wat bezet is.
Dank voor uw reactie... maar is dit ook aan te passen ? Hoe krijg ik het zo dat als ik een link ergens deel, ik toch de webpagina te zien krijg, of moet ik dan voor ik begin met een webpagina de maten ingeven. Dit moet toch op een of andere manier op te lossen zijn?
De website magixwebdesigner.nl heb ik delen gedaan dan naar optie facebook nu als ik het open op facebook is het ook een blanco pagina maar als ik onderaan de link aanklik wordt hij geopend. Met een Website met MWD 8 gemaakt kan facebook met link niet geopend worden
Hallo, ben het niet helemaal met u eens, ik heb zelf een website gemaakt www.wildbachl.com en als ik deze deel in fb dan krijg ik een grijs scherm, als ik vervolgens hem aanklik krijg ik wel mijn pagina. Een andere vraag: is er wezenlijk veel verschil tussen versie 8 en 16 ? Of is het alleen maar meer templates en foto's. Als dat zo is, dan stap ik nog niet over naar een nieuwere versie.