Web Designer versie 8 laat in preview wat anders zien als op de site zelf

Udo72 schreef op 04.12.2013 om 17:57 uur

Hallo,

Heb sinds een tijdje web designer versie 8.

Nu eens begonnen met een website, en dat wil aardig.

Nu probeer ik te uploaden, maar hij laat op de site van internet niet zien wat ik in de preview wel zie.

Doe ik iets verkeerd !?

Graag reactie

Reacties

mi-bo schreef op 06.12.2013 om 12:13 uur

vermoedelijk zal U geen HTML tekst gebruiken, niet alle Tekst opmaak wordt geupload, dit wordt trouwens aangegeven als U gaat uploaden

 

udogeerts schreef op 11.12.2013 om 16:43 uur

Hallo,

Ik heb met de tekst geen problemen, alleen met de plaatjes en het missen van de links boven in mijn website.

Mijn website is http://udogeerts72.tk

Hierin kunt u zien dat de standaard layout die ik gebruikt heb niet volledig word weergegeven.

Tevens mijn eigen foto bij contacten wordt weergegeven met een sterretje.

Hopelijk kunt u me helpen !

Udo

mi-bo schreef op 15.12.2013 om 15:49 uur

Uw site bekeken, ziet er goed uit op een paar schoonheid foutjes, U dient het raster te gebruiken, dan voorkomt U dat er over tekst heen wordt geschreven.
acties-opties raster en liniaal hier vind u Toon raster/hulplijnen / toon raster.
Als U dit opstart kunt U zien wat er verkeerd is gegaan
succes met het mooie MAGIX product.

udogeerts schreef op 15.12.2013 om 19:29 uur

Mooi dat u mijn website kan zien.

Ikzelf zie hem namelijk niet.

De foto's e.d. zijn niet zo weergegeven als in de preview in Magix.

Ik snap niet hoe ik dit kan oplossen.

Het raster heb ik aangezet, maar ook daar wordt ik niet wijzer van.

Graag hoor ik een reactie

ItisIz schreef op 27.12.2013 om 13:58 uur

Hallo,

Ik heb een soortgelijk probleem met Webdesigner 9. In de preview doet alles het, en na publiceren doen geen van de foto/afbeelding pop-ups het. Iemand bekend met dit probleem.

@Udo ben je er al achter waar het aan ligt?

Ik kan je website helemaal bekijken, ook met de foto bij contact waar je het over hebt.

Groet.

udogeerts schreef op 27.12.2013 om 16:22 uur

Hallo ItisIZ,

Ben er nog steeds niet achter waar het verkeerd gaat, krijg ook geen response hier meer.

Ik heb het wel opgelost door FileZilla te downloaden, hiermee upload in de website.

Mijn website is nu op de goede server gekomen: http://gratisbeveiliging.tk

Vandaar dat mijn site er nu wel uitziet zoals hij er in Webdesign ook uitziet.

Maar het probleem is nog niet opgelost, en dat vind ik voor zo'n product best kwalijk, mede omdat het een best prijzig programma is.

Ik neem aan de fabrikant hier nog een keer op terug komt !

mi-bo schreef op 29.12.2013 om 12:49 uur

Het verhaal klopt , 

dat U via FileZilla het beste kunt uploaden, de nieuwere versies is dit niet meer nodig, dan kan ik op Uw site http://www.gratisbeveiliging.tk en http://www.udogeerts72.tk .

op de zelfde manier binnen komen, dus de zelfde website onder een andere naam

succes

udogeerts schreef op 07.11.2018 om 17:38 uur

Hallo, Misschien niet helemaal juist in dit topic, maar ondertussen zijn we een paar jaar verder, en waarschijnlijk ook wat updates..... ik gebruik echter nog steeds de versie 8, en er is nu al versie 15 ?

Waar ik mee zit is hetvolgende: ik heb nu verschillende websites gemaakt maar sommigen doe ik nog met het oude vertrouwde programma van vroeger. Eigenlijk wil ik alles overzetten naar magix, alleen.... alles moet denk ik opnieuw. Op zich geen ramp, heb ik weer wat te doen. Echter...... ik heb een site gemaakt www.wildbachl.com, deze site heeft een grijze achtergrond. Als ik deze deel op facebook, dan krijg ik allen een grijs vlak en niets van de website als voorbeeld. Hoe los ik dit op ? Is dit in een nieuwere versie wel mogelijk ? Ik heb nog tot 15 november om eventueel over te stappen naar een nieuwere versie. Graag hoor ik van u !

udogeerts schreef op 07.11.2018 om 17:40 uur

En is het mogelijk hierin een besteloptie te maken zodat mensen kunnen boeken op het huis ? Het is een vakantiehuis van een kennis van me. Ik denk dan aan een kalender waarin groen wordt aangegeven wat vrij is en rood wat bezet is.

mi-bo schreef op 07.11.2018 om 18:37 uur

@udogeerts

Beste Udogeerts.

Inmiddels is er al MWD Prem 16.

Alles gaat nu direct publiceren naar de Webhosting.

met Excel kunt u een reservering kalender maken.

Net zoals U heeft omschreven zal met de nieuwe MWD niet de oude gemaakte Websites worden gekopieerd en geupload worden.

Mvg

Michael

udogeerts schreef op 07.11.2018 om 18:43 uur

Hallo, bedankt voor uw reactie. Is het probleem wat hierboven staat dan oplost? Dus als ik een link in facebook zet dat ik dan de webpagina wel zie?

mi-bo schreef op 07.11.2018 om 19:47 uur

@udogeerts

Beste Udogeerts.

Ook met de nieuwe MWD 16Prem.

Krijgt U een wit vlak met daaronder een link kijk maar naar http://www.magixwebdesigner.nl.

Op facebook een deel link gemaakt.

Mvg

Michael

udogeerts schreef op 07.11.2018 om 20:40 uur

Dank voor uw reactie... maar is dit ook aan te passen ? Hoe krijg ik het zo dat als ik een link ergens deel, ik toch de webpagina te zien krijg, of moet ik dan voor ik begin met een webpagina de maten ingeven. Dit moet toch op een of andere manier op te lossen zijn?

mi-bo schreef op 07.11.2018 om 21:28 uur

@udogeerts

Beste Udogeerts.

De website magixwebdesigner.nl heb ik delen gedaan dan naar optie facebook nu als ik het open op facebook is het ook een blanco pagina maar als ik onderaan de link aanklik wordt hij geopend. Met een Website met MWD 8 gemaakt kan facebook met link niet geopend worden

Mvg

Michael

udogeerts schreef op 08.11.2018 om 21:25 uur

Hallo, ben het niet helemaal met u eens, ik heb zelf een website gemaakt www.wildbachl.com en als ik deze deel in fb dan krijg ik een grijs scherm, als ik vervolgens hem aanklik krijg ik wel mijn pagina. Een andere vraag: is er wezenlijk veel verschil tussen versie 8 en 16 ? Of is het alleen maar meer templates en foto's. Als dat zo is, dan stap ik nog niet over naar een nieuwere versie.

mi-bo schreef op 08.11.2018 om 21:43 uur

@udogeerts

Beste Udogeerts.

Ik kon gisteren via FB uw aangegeven Website niet openen vandaar.

Wat betreft verschil tussen MWD 8 &16.

MWD 8 is een compleet pakket dat op Uw Pc staat en via FileZilla werkt, MWD 16 werkt vanuit online en kan direct vanuit de Pc publiceren.

Bent U tevreden met MWD 8 waarom dan veranderen.

Mvg

Michael

udogeerts schreef op 08.11.2018 om 21:53 uur

Oke. Nee dat wil ik liever niet. Dan houdt ik het lekker bij versie 8. Bedankt voor de info!

mi-bo schreef op 08.11.2018 om 22:04 uur

@udogeerts

Beste Udogeerts.

Succes met het uitbreiden van de Websites.

Mvg

Michael