Web designer premium stopt ermee bij het embedden van Youtube films

dariro schreef op 12.07.2022 om 19:49 uur

 

In Web Designer Premium 19.0.0.64291 wil ik YouTube filmpjes embedden. Wanneer ik de HTML code in de plaatshouder plaats en dan op toepassen click gaat de PC contact maken met het internet en dit duurt circa 1 minuut en dan stopt Web Designer Premium ermee. Deze beschreven methode heb ik jarenlang zonder problemen toe kunnen passen. Heeft iemand hetzelfde probleem en hoe zou ik het kunnen oplossen?

Reacties

mi-bo schreef op 12.07.2022 om 20:04 uur

@dariro

Beste Dariro.

07.06.2022 heeft U de vraag ook gesteld,

Daar ik zelf niets heb met YT op eerdere oproep niet gereageerd.

Ten eerste is het YT filmpje van U zelf.

Is het ook bij andere YT filmpjes gezien U nooit problemen had.

Is dit probleem op getreden na installeren van MWD 19.

Voorstel :plaats een oproep op magix.info/de/

Vriendelijke groet

Michael (sinds 2008 Forum Moderator)

dariro schreef op 12.07.2022 om 20:07 uur

Dank voor je reactie. De YT filmpjes zijn van mezelf, ik heb niets met rechten of iets dergelijks te maken. Ik ga je tip volgen door een oproep op magix.info/de/ te plaatsen.

 

Met vriendelijke groet,

 

René

Bol schreef op 12.07.2022 om 20:27 uur

@dariro

Hallo René,

Zo zet u uw topic op een anderstalige forum: Hoe zet ik een topic op een anderstalige forum: bv. Engels of Duits.

Succes,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 12.07.2022, 20:27, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

dariro schreef op 12.07.2022 om 20:39 uur

Dank je Rob!

Bol schreef op 12.07.2022 om 22:26 uur

@dariro

Hallo René,

Graag gedaan.

Succes👍👍👍 met het oplossen van uw probleem.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-